Prøvesiddet Jaguar X-Type
Fra : Fly Christensen

Dato : 06-04-04 10:43

I forbindelse med biludstilling her i byen, var jeg en tur forbi Jaguar
for at kigge lidt på deres X-Type. Fint design, bortset fra baglygterne.
Lækker kabine. Alt i alt en fino bilo - MEN! Den er sgutte skabt til
personer over 170 cm. Når jeg har fundet en god siddeposition er der
ingen plads til bagsædepassagere. Desuden knalder jeg hovedet i mod
loftet af bilen. Så det må siges, at være en bette fin bil. Jeg afslog
tilbuddet om en prøvetur, da jeg ikke har lyst til at være radbrækket
efter en prøcetur.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-04-04 15:10

Fly Christensen wrote:
> [...]
> en bette fin bil. Jeg afslog tilbuddet om en prøvetur, da jeg ikke
> har lyst til at være radbrækket efter en prøcetur.

Det er ikke den 1. april længere...

Uanset hvad siger man ikke nej til en tur...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 06-04-04 00:42

> Uanset hvad siger man ikke nej til en tur...

Hørt. Om det så er en Hyundai 0.x er jeg altid frisk på en tur, om ikke
andet så ved man da hvad man skal undgå
Mvh
Anders O

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-04-04 20:37

On Tue, 6 Apr 2004 01:42:17 +0200, "[8260]Anders Olesen"
<a_k_olesen@varmpost.com> wrote:

>Hørt. Om det så er en Hyundai 0.x er jeg altid frisk på en tur, om ikke
>andet så ved man da hvad man skal undgå

Det ved jeg allerde nu. Har ikke lyst til at slå hovedet bare for at
køre en tur.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-04-04 20:35

On Tue, 6 Apr 2004 16:09:47 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

[snip]
>Det er ikke den 1. april længere...
>
>Uanset hvad siger man ikke nej til en tur...

Den kender jeg, den der. Man bliver lovet en tur, men desværre - ingen
bensin på kræet!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-04-04 09:17

Fly Christensen wrote:
> Den kender jeg, den der. Man bliver lovet en tur, men desværre - ingen
> bensin på kræet!

He he...

Den kører nu godt, og du skal være velkommen til en tur, når du kommer til
Herning...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 06-04-04 21:38

Jeg mener at have læst i en svensk avis at den er bygget over en Mondeo...
Noget der holder?

Mvh.
B. Madsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-04-04 02:29

On Tue, 6 Apr 2004 22:38:01 +0200, "[8700] Brian Mark Madsen"
<REMOVEbrianm@mobilixnet.dk> wrote:

>Jeg mener at have læst i en svensk avis at den er bygget over en Mondeo...
>Noget der holder?

Jep -> motor, platform osv.: www.dinside.no/php/art.php?id=26324

/Mogens