Tur til Portugal
Fra : Morten Nielsen

Dato : 06-04-04 09:52

Hejsa

Jeg skal til sommer ned og se EM sammen med nogle venner, og har besluttet
at vi vil have en tur ud af det, og vil derfor tage bilen derned. Der er ca.
2800 km, og turen går igennem Tyskland, Belgien, Frankring, Spanien og
Portugal.

Derfor vil jeg gerne høre lidt erfaringer fra de folk som har kørt ned
igennem Europa og har oplevet de ting man kommer ud for. Vi satser på at
sove på campingpladser på vej derned og tilbage igen, og tilbagelægge ca.
600-800 kkm, om dagen med rigelige pauser.

Hvordan fungerer det med betalingsveje, tunneler osv ? Tager de imod
Mastercard, eller er det en god ide at tage en bunke Euro med ?

Hvor meget kan man gennemsnitlig kører på motorvejene derned ?

Er der noget man skal være særligt opmærksom på ?

Håber i kan give mig lidt information, viden og ideer.

På forhånd tak.

/Morten Nielsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-04-04 18:01

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> 2800 km, og turen går igennem Tyskland, Belgien, Frankring, Spanien og

Spørg også i dk.fritid.rejse.

Mvh. Jørgen