Hvad sker der på denne ip?
Fra : Jens

Dato : 06-04-04 08:46

Hej, har måske været oppe atvende før, men har ikke kunnet finde noget...

Hvad sker der på 127.0.0.1 ?

Når jeg køre en netsat -an, kan jeg se, at der lyttes på denne IP på og en
del porte.
Bla. port 1031 og 2148 er etableret.

Hilsen
Jens

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-04-04 09:11

"Jens" <Glem.det@mail.net> wrote:

>Hej, har måske været oppe atvende før, men har ikke kunnet finde noget...

>Hvad sker der på 127.0.0.1 ?

Den skal være der - det er 'localhost' eller rettere TCP/IP protokollen på din maskine - uden den har du ikke noget internet.

<mlr>

Fra : Jens

Dato : 06-04-04 21:27

Mange tak for svaret !