Krasen på døren!!
Fra : Michelle..!

Dato : 06-04-04 07:29

Hej Nyhedsgruppe,

Jeg har et lille problem med min hund. Han kraser på hoveddøren!
Men hvordan vender man ham af med det. Han er lige begyndt på
det og jeg ved ikke hvad grunden er.

Håber i kan hjælpe!!

Hilsen Michelle.

Fra : René Kofoed

Dato : 06-04-04 10:12

"Michelle..!" <michelle@FJERNMIGhuleboer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et lille problem med min hund. Han kraser på hoveddøren!
> Men hvordan vender man ham af med det. Han er lige begyndt på

Hej Michelle.
Lukker du den ud, når han gør det ??
Det kan være, at det er hans måde at fortælle, at trænger til at komme ud
!!!
Mvh Susanne.

Fra : Michelle..!

Dato : 06-04-04 21:03

Jeg vil lige sige at det er når vi ikke er hjemme. Jeg plejer ALTID at gå en
lang tur før jeg
tager af sted!

Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-04-04 10:28

On Tue, 6 Apr 2004 08:28:55 +0200, "Michelle..!"
<michelle@FJERNMIGhuleboer.dk> wrote:

>Hej Nyhedsgruppe,
>
>Jeg har et lille problem med min hund. Han kraser på hoveddøren!
>Men hvordan vender man ham af med det.

du kan prøve at sige nej !

Han er lige begyndt på
>det og jeg ved ikke hvad grunden er.

det er jo nok fordi at han vil ud

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : fam. Ager

Dato : 07-04-04 06:34

> [...]
>
> Jeg har et lille problem med min hund. Han kraser på hoveddøren!
> Men hvordan vender man ham af med det. Han er lige begyndt på

Hej !
Prøv at sætte noget for døren, som evt. kan ramle ned, når den går på døren.
Har tidligere haft en lab/new f./ tevurnen blanding, som var slem til det
samme, hun gik dog bevidst efter håndtaget, ´kunne ikke klare lukkede døre,
men fik i sine forsøg på en låst dør, ødelagt en del.
Men jeg lavede et "tårn" af ting på en stol, og trak en hen forand døren,
når jeg gik. og når hunden forsøgte sig med at gå på døren, rev hun hele
herligheden ned. og det virkede ret godt!. man kunne også hænge en "uro",
ned fra loftet, der hvor den går på døren. af dåser eller andre støjende
ting!.prøv !
Mvh. marie

Fra : Michelle..!

Dato : 07-04-04 21:11

Ja, men problemet er at vores dør går ind ad.
Går jeres dør da ud ad? Så jeg ved ikke
hvordan jeg skulle gøre det?!

Men ellers var det en god ide!

Hilsen Michelle.

Fra : fam. Ager

Dato : 08-04-04 11:12

"Michelle..!" <michelle@FJERNMIGhuleboer.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, men problemet er at vores dør går ind ad.
> [...]
-------

Hej igen!

Nej vores dør går også indad, det var også noget bøvlet at komme ud, sådan
noget med at stille stolen, så man lige kan komme ud på den anden side, og
så trække den hen inden døren lukkes, det kan lade sig gøre!.
Det med at hænge noget "skrammel" ned fra loftet, forand døren, ville nok
være nemmere. Den kunne hænges i en krog, og bare sættes op, når man skulle
forlade huset. Jeg har ikke selv prøvet den i praksis, men jeg tror at ideen
er god.

Mvh. Marie

Fra : elev113

Dato : 21-04-04 10:24

"Michelle..!" <michelle@FJERNMIGhuleboer.dk> skrev i en meddelelse
> det og jeg ved ikke hvad grunden er.
>
> Håber i kan hjælpe!!
>
> Hilsen Michelle.
>
> Hej Michelle.
Det kan være han ikke er glad for at være alene hjemme, prøv at give ham et
kødben, en "guffe-bold" eller noget andet lækkert at lege med og spise
Det virker på min søsters Rottweilerhvalp som absolut ikke kan lide at være
alene... MVH Charlotte.