26" fælge på Escalade :) -> MTV Cribs.
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-04-04 20:17

Pænt syge slæder :)

26" fælge på en Escalade og 24" på en Maybach. Sådan en hvid Hummer H2, med
sort læder, med hvide syninger. Kæææmpe anlæg, 26" fælge og sorte ruder, YO!

20" på Gallardo osv.:)

-M
Det ligner sgu da en legetøjsbil :
http://www.wheel1.com/gallery/hummer02.jpg

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-04-04 20:17

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> sort læder, med hvide syninger. Kæææmpe anlæg, 26" fælge og sorte ruder,

http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t154291.html

-M

Fra : Claus Fabritius

Dato : 05-04-04 20:29

> http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t154291.html

Hvor er den fed... No Photoshop - Just lots of metal :)
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-04-04 20:27
Fra : Thomas Eriksen

Dato : 05-04-04 23:39

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message

> http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t154291.html

Fy for en klam jeg er nyrig slæde. Det er da bare topmålet af dårlig smag
(ikke at bilen i sigselv er god smag)

Thomas

Fra : Claus Fabritius

Dato : 06-04-04 07:42

"Thomas Eriksen" <thomas@hardwareonline.dk> skrev i en meddelelse

> Fy for en klam jeg er nyrig slæde.

Er der noget galt i at være nyrig? Jeg har da egentlig større respekt for
dem der har arbejdet hårdt for at opbygge en stor formue, end dem der bare
har overtaget efter forældrene. Og jeg kan heller ikke se at der er noget
galt i at skilte med det, hvis man har fyldt en bank eller to til randen.
Selv ville jeg købe mig en eller anden supersportsvogn, smide danske
navneplader på, hvor der stod "IAMRICH" og så lige så lavet en streamer til
den, hvor der stod "Fuck janteloven" ;)

>Det er da bare topmålet af dårlig smag
> (ikke at bilen i sigselv er god smag)

Jeg synes at den er fed :)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 06-04-04 07:56

Thomas Eriksen wrote:
> "Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message

> Fy for en klam jeg er nyrig slæde. Det er da bare topmålet af dårlig smag
> (ikke at bilen i sigselv er god smag)

Damn - den er grim!
Men igen man kan ikke se det inde fra.

Mvh
Roberto

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 05-04-04 21:05

On Mon, 5 Apr 2004 21:16:31 +0200, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Det ligner sgu da en legetøjsbil :
>http://www.wheel1.com/gallery/hummer02.jpg

Der er altså gået et eller andet helt skævt her, det er en offroader
ikke en asfalt-fræser. Det der, svarer til at hæve en Alfa 10 cm og
sætte dæk i /85 profil på - nytteløst, totalt nytteløst

!
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Roberto Saldo

Dato : 06-04-04 07:55

Morten From Søndergaard wrote:

> Der er altså gået et eller andet helt skævt her, det er en offroader
> ikke en asfalt-fræser. Det der, svarer til at hæve en Alfa 10 cm og
> sætte dæk i /85 profil på - nytteløst, totalt nytteløst

Det er amerikanere - de ved ikke bedre.
Deres kriterium for en rigtig bil er at 3 overvægtige mænd kan sidde
på forsofaen og der er kopholdere nok til de varme drikke :))

Mvh
Roberto

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 05-04-04 21:11

> [...]
med
> sort læder, med hvide syninger. Kæææmpe anlæg, 26" fælge og sorte ruder,

Nu du skal "over there", så brug lidt tid på at kigge på deres
bilforretninger. De er STORE, og det samme kan man sige om deres
tilbehørsforretninger. Var med vores venner i Phoenix ude for at købe 22"
til deres GMC Yukon Denali XL (det hedder den sgu'), og kiggede også en del
på både 20" og 24". Det sidste nye er åbenbart fælge med roterende center.
Det ser ud som om at hjulene fortsætter med at køre, selvom man holder ved
stoplys m.m. De kører faktisk rundt ret længe.

MVH Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-04 20:18

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Pænt syge slæder :)

'Syge' er netop ordet.

> 26" fælge på en Escalade og 24" på en Maybach. Sådan en hvid Hummer H2,
med
> sort læder, med hvide syninger. Kæææmpe anlæg, 26" fælge og sorte ruder,
YO!

Komplet tåbeligt. Svarer til at købe en Ferrari Enzo, hæve den 150 mm, og
sætte terrænhjul på...
Her er mere af slagsen:
http://www.geigercars.de/

> 20" på Gallardo osv.:)