Cisco 77 Soho og Cybercity
Fra : Rasmus Riber

Dato : 05-04-04 19:15

Hej NG

Jeg har fået mig en cisco 77 soho router, som jeg gerne skulle have til at
virke med Cybercity (erstatte min grimme cisco 677), er der en venlig sjæl
der kunne tænke sig at paste opsætningen til hvordan man får den til at
virke med CC? hvis det er nødvendig?

Rasmus
OZ1TUX
www.linuxfromscratch.dk
www.emperial.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-04-04 22:08

On Mon, 5 Apr 2004 20:14:39 +0200, "Rasmus Riber"
<dytbot_snot@yahoo.com> wrote:

> [...]
> der kunne tænke sig at paste opsætningen til hvordan man får den til at

interface Ethernet0
description *** Home Network ***
ip address 10.10.10.2 255.255.255.0
ip nat inside

interface ATM0
description *** CyberCity ADSL ***
no atm traffic-shaping
no atm cell-clumping-disable
no atm ilmi-keepalive
bundle-enable
dsl operating-mode ansi-dmt
pvc 0/35
encapsulation aal5mux ppp dialer
dialer pool-member 1

interface Dialer0
description *** CyberCity PPPoA ***
ip address negotiated
ip nat outside
encapsulation ppp
dialer pool 1
dialer-group 1
ppp authentication chap callin optional
ppp chap hostname <dslXXXXXX>
ppp chap password <mitPasOrd>

ip nat inside source list 100 interface Dialer0 overload
ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer0

access-list 100 remark *** Used to control what is NAT'ed ***
access-list 100 permit ip any any
dialer-list 1 protocol ip permit

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Rasmus Riber

Dato : 06-04-04 18:19

Mange tak

Rasmus Riber
OZ1TUX
www.linuxfromscratch.dk
www.emperial.dk
"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> [...]
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel