Rystende annonce fra DBA
Fra : Pwh

Dato : 05-04-04 16:21

Annonce fra DBA idag, tænk at sælge sin hund til den højestbydende.

***snip***

Rottweiler, 4 år, sød dejlig og børnevant rottweiler tæve søger nyt hjem pga tidsmangel
ring og hør nærmer pris aftales (bedste bud) 1.000kr

***snip***

/Jens

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-04-04 17:51

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
hjem pga tidsmangel
> ring og hør nærmer pris aftales (bedste bud) 1.000kr

Enig - Den hund kan næppe få en dårligere ejer, selv om man må spørge sig
selv hvem der tør købe en hund der er sat til salg fordi den ifølge ejeren
ikke har fået den opmærksomhed en hund kræver?

Peter

Fra : Kim2000

Dato : 05-04-04 19:02

> Rottweiler, 4 år, sød dejlig og børnevant rottweiler tæve søger nyt
hjem pga tidsmangel
> ring og hør nærmer pris aftales (bedste bud) 1.000kr

Man må da håbe at bedste bud ikke nødvendigvis er det økonomisk bedste bud,
og at tidsmanglen først er opstået på det seneste. Jeg synes ikke den
annoncer er så forfærdelig, så er der da de første 100 andre der også er
stygge - øh.. ja det er der måske egentlig også...

Kim

Fra : Pwh

Dato : 05-04-04 19:51

> [...]
> synes ikke den annoncer er så forfærdelig, så er der da de første 100
> andre der også er stygge - øh.. ja det er der måske egentlig også...

Jeg syntes at den formulering med "det bedste bud" som stod direkte
i forlængelse af "pris aftales" var som at sætte sin gamle cykel til salg.

/Jens (som ikke vil bortaktionerer sin egen hund nogensinde)

Fra : Pia J

Dato : 06-04-04 10:08

JENS - her er til gengæld en annonce til dig:

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=15&i=20179&t=20179

:Pia

Fra : Pwh

Dato : 06-04-04 15:54

Pia J wrote:
> JENS - her er til gengæld en annonce til dig:
>
> http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=15&i=20179&t=20179

Hæ, du er ikke hurtig nok, men ellers tak. Jeg skal ned og se på hvalpene 13-04
og jeg har faktisk allerede reserveret en tæve. Hun havde annonce i DBA 19-03
og der ringede jeg med det samme og fedtede mig ind
Jeg ville bare ikke prale herinde før jeg havde lagt et depositum og var sikret en hvalp.
Så nu har i bare allesammen at krydse fingre for mig og Tyson, det var lige den "race"
som jeg har gået og været på udkig efter, det er ret sjældent at man støder på den blanding.

/Jens (som takker for linket, jeg havde ikke set billederne)