internet gateway afinstallere
Fra : M.I

Dato : 05-04-04 13:22

Hej

Jeg prøver uden meget held at færdiggøre trådløs netværk.

Jeg har trådløs Topcom 108 g router med kabel til stationær Win XP Pro og
trådløs forbindelse til bærbar Win 98 SE med 108 g PC Card. Forbindelsen til
stationær er ok, men jeg har fumlet rundt i det på den bærbare, og er endt
op med at have fået internet gateway (som bruges til deling af
internetforbindelse) installeret på den bærbare, som aktiveres hver gang,
jeg starter den bærbare. Problemet er bl.a , at den kun tilslutter med 10
mbps, og trafikken kommer således ikke højere op. Og det skal gerne køre
uden internet gateway overhovedet. Jeg har prøvet at installere på en lånt
bærbar også med Win 98 SE og kørt Windows XP Cd'en og valgt den
konfiguration, der hedder netværk gennem hub. Her virker den uden internet
gateway, det går hurtigere, og ligeledes fremtræder protocollen IEE 802.1X
under netværk, og er bundet til PC Card. Den fremtræder ikke på min egen
bærbare, og hvis jeg prøver at installere den protocol manuelt, beder den om
en cd. jeg ikke har. Det nytter heller ikke at køre netværksguiden fra
Windows XP igen, intet ændres.
Jeg vil derfor gerne have fjernet internet gateway; Jeg har afinstalleret
alt under netværk, samt trådløst netværkskort, og kigget under tilføj/fjern
programmer for at fjerne evt "Deling af internetforbindelse", men den er
ikke aktiveret/installeret.

Kan nogen hjælpe?

Forhåndstak
M.I