Gør det selv værksted omkring Aalbo
Fra : Ole Jensen

Dato : 05-04-04 12:59

Hej

Det har været oppe at vende før, men uden resultat, men der kan jo være
sket nyt.

Er der i omegnen af Aalborg et gør det selv værksted.
Jeg skal have undervognen på min bil behandlet mod rust, det drejer sig
altså om at rengøre og derefter sprøjte med rustbeskyttelse.
Det er altså en forudsætning at det er med lift.

mvh
Ole-J

Fra : Lykke

Dato : 05-04-04 15:42

Hej Ole, Jeg har kun kendskab til et værksted og det ligger eller lå ved
Bouet lige før du kører under motorvejen, ca. over for hem&fix. Jeg ved ikke
om det eksisterer mere.

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-04 20:06

> [...]
> altså om at rengøre og derefter sprøjte med rustbeskyttelse.
> Det er altså en forudsætning at det er med lift.

Hmm de fleste GDS værksteder tillader ikke at man står og sprøjter
undervognen, da det giver et ufatteligt svineri. Tror roligt du kan regne
med at du skal bruge pensel hvis det skal foregå på lift.

--
Tom