xp-home netværksguide
Fra : Benny

Dato : 04-04-04 16:34

Hej NG
Jeg er ikke for stiv i netværk og foretrækker derfor bare at bruge den
indbyggede guide i xp.

Kan nogen hjælpe mig?

Jeg har to maskiner med xp-home, adsl, hub/switch.

Jeg har prøvet at installere netværket med xp´s netværksguide.

Begge maskiner har forbindelse til internettet.

I guiden, når jeg så kommer til de forskellige opsætningsmuligheder i
guiden, (dér hvor der står "vis eksempel!) er der flere muligheder og jeg
har faktisk prøvet de fleste, men ingen virker, så maskinerne kan se
hinanden.

På den ene maskine er installeret en printer der skal kunne bruges af den
anden.

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg får forbindelse mellem maksinerne - så vi
kan dele mapper og sende filer og hvordan vi får den ene maskine til at
kunne bruge printeren på den anden.

Benny

Fra : hans

Dato : 04-04-04 17:29

Hej
har lige selv haft problemet med at sætte netværk op...denne guide skulle
gerne hjælpe dig gennem det:

http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=342

mvh

Hans