Få kr. 40.000,- og lav en film for Danida
Fra : Bo Gorzelak Pedersen

Dato : 04-04-04 16:17

Kære alle,

Jeg vil tillade mig at gøre lidt reklame for Danidas
Verdensbilledlegat 2004.

Legatet, der i år er på kr. 40.000,-, gives til 10 hold studerende ved
vidergående uddannelser. Hvert hold skal bestå af 2 personer (kr.
20.000,- til hver), begge studerende, og OMSTÆNDIGHEDERNE er helt
enkle. Vi gir kr. 40.000,- og stiller videoudstyr til rådighed -- og
hvert hold tar til et tredjeverdensland og laver en 12 min. kortfilm,
der på en eller anden måde forholder sig til årets tema. Legatet skal
dække alle udgifter, og holdene må selv finde ud af at få filmene
redigeret. Legatmodtagerne udvælges blandt ansøgerne på et møde d. 5.
maj, hvorefter pengene udbetales, og filmene skal afleveres senest d.
1. oktober. Se tidsplanen på http://www.3world.dk.

Årets tema er PENGE. Læs mere på http://www.3world.dk.

Ansøgninger modtages KUN digitalt via websitet. Man vil kunne ansøge
fra d. 9. april til d. 26. april 2004.

Hvis I kender nogen, der måske ku ha lyst til at søge, så fortæl dem
endelig om projektet. Henvis til http://www.3world.dk.

Venlig hilsen
Bo Gorzelak Pedersen
Danidas Verdensbilledlegat 2004