science-fiction film fra 70'erne
Fra : Henrik Paludan-Mørk

Dato : 04-04-04 11:48

Jeg har kun handlingen. Hjælp! Hvad hedder denne film?

En flyvende tallerken lander på jorden. "Væserne" (mennesker i sort med en
sjov "pukkel" rundt om hovedet) tager en jordbo til fange, og udsætter ham
for diverse eksperimenter, hvorefter det er vist at deres race or jordboer
godt kan krydsformere sig.
Deres sol er ved at ekspandere og de leder desperat efter en egnet planet at
invadere som flugt fra denne skæbne.

Det viser sig at der allerede er en anden "race" af rumflyvende væsener
(helt i hvidt) på jorden der opererer fra baser på havbunden.
Disse er de "gode" i filmen, sammen med jordboerne. I filmen bliver der nu
et sammenstød mellem de gode og de onde.

Jeg vil vildt gerne se den igen .. kan nogen huske eller på nogen måde
finde, ud af hvad denne film hedder?
Jeg har kun set den som tysk synkroniseret film, men jeg synes jeg kan huske
noget om en canadisk produktion?

Venlig hilsen,
Henrik PM