Miljø et eller andet
Fra : Per Emborg

Dato : 04-04-04 10:55

Jeg har købt en kassevogn diesel på gule plader ,som skal bruges privat med
en total vægt på 3250 kg fra Sep. 98

Og så lige spørgsmålet hvornår var det at den nye regel ,om en eller anden
forhøjelse kom
mener selv at det var i 98, og extra prisen pr. år er ca 5000 k.

--
Per Emborg

Denne mail er virus testet med Norton Anti

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 04-04-04 14:52

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
anden
> forhøjelse kom
> mener selv at det var i 98, og extra prisen pr. år er ca 5000 k.

Davs Per

"Missundelsesafgifteten" blev indført i 1997. Den er fra ca. 3000 og opefter
afhængig af bilens størrelse.

Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 22:25

Ja der der blev den vedtaget , men først gældene fra ???????????
Tror jeg nok :)

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk