Team Easy On sangen
Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-04-04 10:11

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at finde et sted på nettet, hvor det var muligt at

fat på "Team Easy On" sangen fra Drengene fra Angora..........

Er der nogen der ved, hvor den kan skaffes henne (købes
naturligvis)..........

Vi er en herreklub, som meget gerne skulle bruge sange ntil en af vores
kommende
sammenkomster.......så det haste rlidt

Thomas

Fra : steffen martin

Dato : 04-04-04 10:31

"Thomas Petersen" <strandgade18@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> naturligvis)..........
>
> Vi er en herreklub, som meget gerne skulle bruge sange ntil en af vores

http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_1_08_deskalhabaghjul.asx

:)

mvh
Steffen

www.steffenmartin.dk

Fra : Jannick

Dato : 04-04-04 11:02

Kunne det være muligt at man kan henvise til en placering hvor man kan
downloade sangen istedet for at afspille den via internettet...?