Gæstebog!!!!
Fra : Peter Clausen

Dato : 27-04-01 20:30

Hejsa

Jeg ville gerne vide om man kan lave en fed gæstebog i frontpage(i Fx HTML,
ASP, eller noget CGI script), og hvis det slet ikke er muligt er der så en
anden måde. Min hjemmeside skal ligge på http://home19.inet.tele.dk/pclausen
, og understøtter den server ASP, eller CGI.

På forhånd tak

Pede

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-01 00:49

Fri, 27 Apr 2001 21:30:12 +0200, skrev "Peter Clausen"
<pclausen@mail.dk>:

> [...]
>anden måde. Min hjemmeside skal ligge på http://home19.inet.tele.dk/pclausen
>, og understøtter den server ASP, eller CGI.

Nej, kun nogle få godkendte cgi-scripts, som du kan finde på
http://www.opasia.dk/kundeservice under hjemmesider.

Der er masser af gratis steder, hvor du kan oprette en gæstebog, det
er blot at søge på guestbooks i en søgemaskine.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Peter Clausen

Dato : 28-04-01 11:10

Jamen jeg vil ikke have en gratis gæstebog, da der næsten altid er et grimt
banner til stede.

Fra : Lagerhead

Dato : 28-04-01 11:51

Hvis serveren understøtter FP extensions, kan du jo snildt lave en gæstebog
i Frontpage...? Start evt. med Guiden Gæstebog

Espen

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-01 15:44

Sat, 28 Apr 2001 12:51:06 +0200, skrev "Lagerhead" <no@way.dk>:

>Hvis serveren understøtter FP extensions, kan du jo snildt lave en gæstebog
>i Frontpage...? Start evt. med Guiden Gæstebog

Det gør en standardhjemmeside hos TeleDanmark ikke.

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 24.03.2001

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-01 15:44

Sat, 28 Apr 2001 12:10:20 +0200, skrev "Peter Clausen"
<pclausen@mail.dk>:

>Jamen jeg vil ikke have en gratis gæstebog, da der næsten altid er et grimt
>banner til stede.

Så må du finde et andet sted, at lægge din hjemmeside.

Den på f.eks. http://www.quak.dk/guestbook/index.html har ikke
reklamer, du skal dog vist have et link til siden og du kan designe
den mere eller mindre, som du har lyst til.

Jeg faldt over den på http://www.tronical.net/erik/index.html, hvor du
kan se den i brug.