Nyindspilning af 'Den jeg elsker elsker je~
Fra : Thomas

Dato : 04-04-04 01:25

Hey

Check denne video.... Den gamle "Den jeg elsker"-sang, med
Thomas Helmig, Sanne Salomonsen, Hanne Boel m.fl. er blevet
genindspillet... Denne gang med gæstevokal af den legendariske
Richard Zedalius... Check den nye video her

http://humormodaids.mondo.dk/humor_content/gramsespektrum/wmplayer.htm

- Det er god humor!!

Hvem er det forresten der medvirker på originalen?

Thomas Helmig
Sanne Salomonsen
Hanne Boel
Anne Linnet

Det er lige dem jeg kan kende... Men der er vist mindst 2 piger mere, jeg
ikke lige syntes jeg kan kende...

Mvh. Thomas

Fra : Peter G

Dato : 04-04-04 03:12

Thomas skrev:

> Thomas Helmig
> Sanne Salomonsen
> Hanne Boel
> Anne Linnet

Søs Fenger
Elisabeth?

--
Regards, Peter.
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.

Fra : HMLN

Dato : 04-04-04 06:39

AFRIKA
(Noter fra singlen)

Tekst & musik: Nanna

Bas: Flemming Muus / guitar: Kim Sagild / keyboard & kor-arrangement: Nanna
/ trommer og percussion: Mads Michelsen.

Sang: Marie Bergman / Steffen Brandt / Donna Cadogan / Lise Dandanell /
Elisabeth / Michael Elo / Michael Falch / Søs Fenger / GNAGS / Poul Halberg
/ Thomas Helmig / Lars Hug / C. V. Jørgensen / Flemming "Bamse" Jørgensen /
Mona Larsen / Anne Dorte Michelsen / Allan Mortensen / Lars Muhl / Nanna /
Gitte Naur / Frede Norbrink / Mek Pek / Sanne Salomonsen / Henrik Strube /
Henning Stærk / Leif Sylvester / Lis Sørensen

Indspillet og mixet i Feedback Recording, Viby J., 8.-14. juli og 19.-20.
juli 1985.

Tekniker: Tom Andersen

Producer: Kim Sagild

Produktions-planlægning: Carsten Bundgaard / Kristian Sørensen / Jens Henrik
Nybo / Eigil Pedersen for Dansk Røde Kors. Jesper Bay for Genlyd Grammofon.

Tak til SAS / Tuborg / BASF / Channel 6 Television / Everts Alfabet Århus
ApS / Feedback / Hotel Mercur - Viby J / Rest. Standart - Århus / Rytmus -
Århus / Anders "Fred" Andersen / Jesper Mardahl / Jan Rasmussen / Steen
Tronsgaard.

Cover foto: Steen B. Johansen. Layout: Brainstorm.

Denne plade er blevet til på initiativ og finansieret af Dansk Røde Kors.
Alt overskud ved salg går ubeskåret til Dansk Røde Kors´
træplantnings-projekter i det sydlige og vestlige Afrika.

"Afrika", der findes både som plade og kassettebånd, bør sælges for max. kr.
35,-

"Plant et træ i Afrika" - Dansk Røde Kors / Giro 7 000 154 mrk.
"træplantning."

è & © by Genlyd Grammofon ApS 1985

Fra : HMLN

Dato : 04-04-04 06:43