Hjælp til Stenslag - ny forrude hvor er de~
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 03-04-04 23:33

Hejsa

Jeg har desværre lige fået et ondt stenslag som er begyndt at løbe - på et
døgn er den løbet 8 cm. Så jeg skal nok have ny forrude.

Hvor kan det gøres billigst?

Det er en Audi A4 1,8T som er helt ny

Sverige?
Audi?
Andre?

Og hvad vil det cirka koste - og nej jeg har ingen glasforsikring.

På forhånd mange tak

Fra : Jasper Norman

Dato : 03-04-04 23:48

Med mindre den sidder i synsfeltet skulle der ikke være nogle problemer i,
at rep. en revne på 8 cm. Så vidt jeg ved kan det lade sig gøre med revner
på op til 10-12 cm. Med pænt resultat. Ellers skal du jo sikkert regne med
at skulle betale ca. 4-5000,- for en ny rude

Hvad dælen er det for en forsikring uden glas

/Jasper

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-04-04 00:10

On Sun, 4 Apr 2004 00:32:53 +0200, "Jesper Larsen \(Fjernxx\)"
<larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har desværre lige fået et ondt stenslag som er begyndt at løbe - på et
>døgn er den løbet 8 cm. Så jeg skal nok have ny forrude.
Ikke sikkert at det er nødvendigt at skifte, kommer an på hvor revnen
er.

>Hvor kan det gøres billigst?
Prøv at spørge hos www.mobilgals.dk og www.danglas.dk og på dit lokale
Audi værksted.

>Det er en Audi A4 1,8T som er helt ny
Når du spørger på prisen er det vigtigt at have så mange relevante
informationer klar som muligt bla. mærke, model, karosserivariant,
årgang (ikke første indregistrerings dato), stelnummer.

>Sverige?
Finland ? De laver mange ruder.

>Audi?
>Andre?
>
>Og hvad vil det cirka koste - og nej jeg har ingen glasforsikring.
Jeg vil gætte på 3300-5500 kr. ink.m
Ikke fordi jeg skal opfordre til noget, men man kunne tegne en
forsikring og når/hvis polizen/SB mener at den skal skiftes en gang i
fremtiden så er forsikringen klar ?

/Hans

Fra : Anders Thorsby

Dato : 04-04-04 14:48

Jesper Larsen (Fjernxx) wrote:
> Jeg har desværre lige fået et ondt stenslag som er begyndt at løbe -
> på et døgn er den løbet 8 cm. Så jeg skal nok have ny forrude.
Det var godt nok langt. Hvor sidder det henne?

> Hvor kan det gøres billigst?
http://www.dansk-bilglas.dk/ måske?
Jeg fik en pris på ca. 2800,- for min VW Transporter, men prøv og ring
og hør. De har butikker over hele landet.

--
best regards
Anders Thorsby