Radiokontakt til en UFO, Mind Control, ell~
Fra : anonym

Dato : 03-04-04 20:09

Ofte - når jeg sover - så får jeg det skidt, og hører f.eks. lyde, eller andet. Det sjove er, at bare det
at flytte sig en halv meter på gulvet hjælper - og hvis at jeg flytter hovedet tilbage igen, så kommer
det tilbage! Og det virker næsten altid. Hvis at jeg venter noget tid, kommer det dog ikke altid lige
tilbage ved at flytte hovedet. Jeg skal bare have hovedet væk fra det sted på "gulvet" hvor at strålerne
har fundet mig. Om det er "stråler" som sendes ned, og rammer hovedet rimeligt præcis, eller om det er en
form for "ånd", eller måske radiokontakt til fremede væsener, har jeg ikke nogen idé om. Men metoden, når
at jeg sover skidt, er altid den samme. Lydene forsvinder, når at jeg flytter hovedet bare fra 50 cm. til
75 cm. Det er dog måske også lidt held, at de ikke finder mig igen, da det virker som om, at de søger
lidt frem og tilbage.

Når at jeg kommer ind i den vågne tilstand, så mener jeg, at lydende som regel forsvinder. I nogen
tilfælde mener jeg dog også, at jeg har kunnet høre dem her, indtil at de finder ud af, at jeg er
"vågen". Det kan tage nogen sekunder. Jeg tror, de må kunne "måle" om hjernen er vågen, eller om man
sover, men at det kan tage måske et sekund, eller to.

Jeg har ofte tænkt på, om at man hvis at alle teorierne med at sende radiobølger til hovederne er sande,
hvilke bølgelængder man mon så bruger, og om det var "laser", eller noget andet. Her er noget som tyder
på, at det er noget, som peger direkte mod hovedet. Og at det hjælper at flytte hovedet kun få
centimeter. Hvilke krav stiller det til bølgerne og måske frekvensen, hvis at det at flytte hovedet 50 -
65 cm hjælper? Og kan de komme fra jorden, eller kan det kun være fra sattelitter? Kan mange antenner,
eller "jordspyd" bruges til noget?

Jeg har tænkt på både "røntgen" og lign. men da at jeg bor i en massiv beton bygning, med over 10 etager
over mig, og 4-5 etager under mig, så begriber jeg ikke, hvordan noget sådan er muligt.

På nettet har jeg læst om "Mind Control", og her, at det skulle være sandt, at man skulle kunne sende
lyde til folks hoveder med mikrobølger, og en MASER. Kan nogen forklare om det er sandt? Og om at man kan
fokusere så godt? Og om det sætter grænser for radiobølgernes frekvens.

Selvom det jo nok ikke er CIA, som laver eksperimenter med os som forsøgsdyr, så kunne man måske forklare
at det var muligt med mikrobølger hvis at det som står under "Mind Control" er sandt. Og dermed har vi så
også fundet ud af, hvordan at Aliens søger at kommunikere med os.

Fra : Johan

Dato : 03-04-04 20:31

"anonym" <anonym@anonym.dk> wrote in message
> [...]
rimeligt præcis, eller om det er en
> form for "ånd", eller måske radiokontakt til fremede væsener, har jeg ikke
*snip*

Hej du. Undskyld jeg siger det, men det du siger minder meget om, hvad en
skizofren kunne finde på at skrive.
Jeg vil ikke afvise, at der faktisk er lyde i din lejlighed, eller at de ved
et tilfælde er særligt stærke i visse områder (beton er jo ikke ligefrem
kendt for særlig god akustik).
Du må finde ud af om du ikke kan finde en mere almindelig forklaring først.
Kroppen er svær at blive klog på, og det er ikke altid så let at tolke de
at leve med de forstyrrelser man oplever.
Jeg synes du skulle invitere en af dine venner til at overnatte i
lejligheden, og se, om han/hun oplever det samme. Måske han eller hun kan
komme med en mindre skræmmende forklaring. Hvis det fortsætter synes jeg, at
du skal snakke med din læge. Jeg er bare en fyr der skriver lidt i
nyhedsgrupper, og jeg kender dig ikke godt nok til at se om jeg har ret,
eller er helt ude i skoven. Men hvis det du oplever skræmmer dig, så spørg
din læge til råds.
Skizofreni er ikke noget at spøge med. Hvis det virkelig er det, som er på
vej vil du være bedst hjulpet hvis du fanger det i opløbet.

Mvh Johan

Fra : anonym

Dato : 03-04-04 22:22

Det kan meget godt være lyde i min lejlighed, da at det er i et højhus, hvor det altid er masser af lyde.
I princippet kan det være lægen på etagen ovenpå, som afprøver nyt udstyr, eller tandlægen som bor på
samme sal.

Men - problemet er ikke, at jeg hører noget, når jeg er vogen. Men at jeg hører lyde, når at jeg sover.
Det er altså "drøm", men jeg drømmer at jeg ligger i sengen - og det er så lidt tilfældigt om det er den
seng, eller om det er en anden seng, hvor at jeg har sovet meget. Og så kommer disse "lyde". Jeg kan så
vågne, da at jeg ved jeg drømmer, f.eks. ved at søge at sparke med benene, give mig selv et chock, eller
noget andet, som kan bringe mig ud af søvnen. Herefter vogner jeg, og kan så flytte mig, og så sover jeg
roligt. Hvis at jeg bliver liggende, så kommer det tilbage, og jeg får mareridt igen.

Det har også hjulpet, at vende hovedet ved at vende kroppen 180 grader rundt. Men i nogen tilfælde ikke
så længe.

Det er som om, at de "ved" hvor jeg ligger. Og det kan så hjælpe at flytte sengen. Jeg har også opdaget,
at drømme kunne være låst fast til bestemte steder, og at man måske drømte anderledes, og sov lidt bedre,
indtil at man havde ligget et andet sted et stykke tid, og de havde opdaget hvem man var, og så fik de
normale drømme returneret.

På et tidspunkt undlod jeg at melde folkeregisteraddresse, hvilket medførte helt andre drømme, indtil at
den blev flyttet!

Min konklussion er, at noget er galt. Men det kan jo ske, at det er et resultat af indbildning, og at man
selv styrer sine egne drømme. Men jeg tvivler lidt, da at jeg også har hørt meget, om at mennesker har
samme erfaring med jordstråler. Hvis at man flytter sengen, så vil det hjælpe.

Det er præcis samme historie igen, og jeg syntes også, at hvis at aliens sender mikrobølger ned ude fra
rummet, så er det meget sandsynligt, at de for at ramme de enkelte, og styre vores drømme individuelt, så
vi ikke får samme "mareridts", så må ramme rimeligt præcis. Hvis at vi altså ikke får "drømme" sendt
broadcast.

Mange ting tyder på, at den begrænsede båndbredde som man kan overføre med via radiobølger/sattelit, gør
at man ikke kan overføre så mange indformationer uafbrudt. Og derfor er det grænser for, hvor mange
timers drømme at man har. Aliens kan simpelthen - endnu - ikke overkomme, at sende drømme i døgndrift!
Derimod er det ikke noget problem at tale uafbrudt. Det fylder ikke så meget i luften. Det er derfor
muligt, at det kun kan være radiobølger, som styrer vores drømme.

Sat, 3 Apr 2004 21:30:58 +0200, "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev:

> [...]
> Skizofreni er ikke noget at spøge med. Hvis det virkelig er det, som er på
> vej vil du være bedst hjulpet hvis du fanger det i opløbet.

Mange mennesker får oplevelser som minder om skizofreni, ca. 1 - 2 år efter at de har været i kontakt med
/ set en UFO. I nogen tilfælde ned til kun et halvt år efter. Så selvom det minder om skizofreni, så kan
det måske også ske, at jeg simpelthen har været i kontakt med en flyvende tallerken, uden at opdage
noget. Og at de så har sat nogen implanter ind - som de jo gør efter hvad man hører - og så kan de så
sende radiobølger ned, og kontrolere drømme. Jeg mener faktisk, at jeg også på et tidspunkt i en drøm så
sådan en UFO, og fik lov at se ind, og uden at jeg dog forstod noget, så så jeg, at der lå en pige på en
briks, og havde masser af ledninger på hjernen. Men det var jo kun en drøm. Men hvem ved - måske var det
virkeligt? Så kan det måske forklare disse lyde? Og den fremskredne mulige skizofreni.

Jeg tror at alle, som har problemer med, at sove dårligt, skal forsøge at flytte sengen, eller sove et
andet sted. Måske kan det også sidde en transducer på sengen, så den kan ses, eller at transduceren
sender bølgerne ud. Så prøv at flytte til et andet sted, hvor at bølgerne måske ikke er. Efter noget tid,
har de nok fundet en, og så må man flytte tilbage, eller et tredie sted hen.

Hvis at det så hjælper, så har vi bevist at det er positionsspecifik, og at det måske er radiobølger,
indenfor et vist frekvensområde, hvor at den pågældene positionsafhængighed er mulig. Hvad kan ellers
være positionsspecifik, andet end "bølger"? Man kan evt. prøve at ligge med samme retning, efter en
kompasnål, så man sikrer at det ikke er den magnetiske påvirkning, som medfører noget.

Hvis at vi kan få kortlagt, om det er postion, eller vinkel, og hvor langt at man skal væk, for samme
vinkel (nord/syd), så er det måske muligt, at man kan få styr på noget.

Fra : Lars

Dato : 04-04-04 02:15

anonym wrote:

[klip en masse vrøvl]

> [...]
> af ledninger på hjernen. Men det var jo kun en drøm. Men hvem ved - måske
> var det virkeligt? Så kan det måske forklare disse lyde? Og den

[klip en hel del mere pladder]

Hej anonym.

Jeg har et par gode tips til dig.
Print de indlæg du har skrevet her i gruppen ud og vis dem til en god ven.
Når din ven så forhåbentlig tilbyder at tage dig med et smut til lægen, så
sig ja tak. Bare rolig...de fleste læger er flinke mennesker, så der skulle
ikke være risiko for at dø af mystiske sygdomme efterfølgende.
Lægen vil formentlig tilbyde dig en eller anden form for hjælp. Det siger du
også ja tak til. Det skal nok få lydene til at forsvinde. Du kan også tage
kontakt til Folkeregistreret for at få bekræftet, at de fleste aliens ikke
bruger denne kilde til at finde folk, når de er flyttet.
I mellemtiden skal du nok også prøve at skære lidt ned på de små grønne
piller.

Held og lykke

/Lars

Fra : Jens

Dato : 04-04-04 15:26

> [...]
> sig ja tak. Bare rolig...de fleste læger er flinke mennesker, så der skulle
> ikke være risiko for at dø af mystiske sygdomme efterfølgende.

7 af mine naboer er døde!

> [...]
> bruger denne kilde til at finde folk, når de er flyttet.
> I mellemtiden skal du nok også prøve at skære lidt ned på de små grønne

Indtil videre har jeg - i modsætning til mange andre - overlevet i over 14 år, uden nogen problemer i det
daglige. Da jeg var ved læge sidst, fik jeg noget, så at vægene bevægede sig, og billederne begyndte at
tale. Det var meget væmmeligt. Normalt har jeg kun lidt marridt. Og end ikke hver dag.

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 16:02

Jeg kan forstå, at i ikke mener, at det er teknisk muligt, at lave nogen "implanter", som sættes ind i
folk, med henblik på at kunne "styre dem", eller kunne få dem til at tale med sig selv, om det som
dikteres. Hvorfor er det umuligt? Hvori består problemet? Kan man umuligt få mikrobølger ned fra himmelen?

Jeg vil godt have en liste over problemerne, så at vi kan se om vi kan få dem løst.

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 05-04-04 15:06

anonym wrote:
> Hvorfor er det umuligt?

Spørgsmålet er ikke det rigtige. Derimod er spørgsmålet om
det er rationelt at tro at det er muligt, og her er svaret nej.

Det er f.eks. umuligt at bevise at der ikke findes skotskternede
elefanter eller Tango dansende usynlige pingviner på Nordpolen.
Men at det er umuligt at modbevise gør det ikke rationelt at
tro at disse eksisterer. Nogle folk foretrækker dog at leve i
et univers hvor der findes usynlige Pingviner på Nordpolen.

Men det ville nok være bedste for sådanne folk at søge
psykologisk assistance.

> Kan man umuligt få mikrobølger ned fra himmelen?

Den kosmiske mikrobølge stråling er mikrobølge stråling vi
modtager fra universet. Den er dog ret problematisk at måle,
man skal gerne uden for atmosfæren. (og langt bort fra folk
der taler i mobiltelefon).

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk

Fra : anonym

Dato : 03-04-04 23:02

Jeg tænkte på, om nogen "fysikkere", eller videnskabsfolk til stede, kan bekræfte om at Microwave hearing
virkelig er sandt.

Er det - evt. teoretisk muligt - at man kan sende lyde til folks hoveder med mikrobølger, som hævdes på
nettet, under "Mind Control". Hvis det er muligt, hvor stor er så sandsynligheden for, at aliens forsøger
at komme i kontakt med os på den måde? Det lød lidt som en form for "musik", så man kunne måske tro, at de
havde opsamlet nogen lyde, som de troede vi kunne "forstå".

Man kan læse flere steder om "MicroWave hearing", og Mind Control Weapons på nettet.

Fra : Pongo

Dato : 03-04-04 23:23

anonym wrote:
> Jeg tænkte på, om nogen "fysikkere", eller videnskabsfolk til stede,
> kan bekræfte om at Microwave hearing virkelig er sandt.

Jeg er hverken fysiker eller videnskabsmand, men tillader mig alligevel
at komme med et bud.
Jeg tror ikke at du kan finde nogen videnskabsfolk der kan bekræfte at
det er sandt. Jeg har da heller ikke set nogen sider på nettet, som kan
henvise til nogen dokumentation for deres konspirationsteorier. Du vil
muligvis kunne finde videnskabsfolk der kan forestille sig det som en
hypotetisk mulighed engang i en fjern fremtid.
Æteren er fyldt med mikrobølger. Mobiltelefoner, Wireless LAN,
Satelitter og meget andet benytter mikrobølger, så det ville være
underligt, hvis al denne støj ikke ville ødelægge ethvert forsøg på at
overbringe beskeder ved en eller anden fjernpåvirkning af organer.

> Er det - evt. teoretisk muligt - at man kan sende lyde til folks
> hoveder med mikrobølger, som hævdes på nettet, under "Mind Control".

Det er ikke særligt tydeligt forklaret, hvorfor en kraftig
mikrobølgepåvirkning skulle optræde som lyde hos modtageren. Hvis man
ligefrem skulle kunne sanse mikrobølgerne, skal sendeeffekten vist være
ganske kraftig eller man skal ganske nær ved senderen. Umiddelbart vil
jeg tro at sådanne påvirkninger sanses som varme og ikke som lyde.
Mikrobølger er nærmest beslægtet med lys, så måske kunne man forestille
sig en påvirkning der kunne give synsforstyrrelser.
Det har været og bliver stadig undersøgt, om mikrobølgerne fra
mobilmasterne kan påvirke folks helbred. Ind til videre er det ikke
påvist, selv om der også har været undersøgelser der antydede en svag
effekt.

> [...]
> forsøger at komme i kontakt med os på den måde? Det lød lidt som en
> form for "musik", så man kunne måske tro, at de havde opsamlet nogen

Det lyder ikke særligt sansynligt efter min mening.

> Man kan læse flere steder om "MicroWave hearing", og Mind Control
> Weapons på nettet.

Meget af det er konspirationsteori.

/Klaus

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 01:11

Sun, 4 Apr 2004 00:22:55 +0200, "Pongo" <Pongos.email@ddress> skrev:

> [...]
> at komme med et bud.
>
> Det lyder ikke særligt sansynligt efter min mening.

Hvad så, hvis at man har været fanget af en UFO og fået indopereret implant?

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 01:14

anonym wrote:

> Hvad så, hvis at man har været fanget af en UFO og fået indopereret implant?

Så er det nok bedst at følge Johans råd og tage sig en snak med sin
læge.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 01:41

Sun, 04 Apr 2004 02:13:44 +0200, Karsten Strandgaard Jørgensen
   <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev:

> Så er det nok bedst at følge Johans råd og tage sig en snak med sin
> læge.

Jeg har selv en lidt anden teori. Alle dem, som jeg har hørt, der har henvendt sig til en læge, er døde
kort tid efter - ofte af mystiske sygdomme.

På mange måder, tror jeg ikke, at lægerne kan forstå det, og har den teknologi som skal til, for at løse
problemerne.

Derfor, er det nok bedst at i stedet "tale" til sig selv, og så håbe på, at de her "aliens" kan høre
dette - for det kan de jo nok. Og så skælde dem rigtig grundigt ud!!

Så bliver de altid lidt kede af det, og hjælper dig måske endog også.

Hvis at det er noget om det - så må man jo antage, at de kan høre hvad man "tænker" - og at det dermed er
den rette måde, at komme i kontakt med dem. At skælde ud, vil ofte blive hørt.

Måske, så vil de endog komme med en officiel hentydning i fjernsynet bagefter, som bekræftelse, til at du
er forstået, med hensyn til hvad du har tænkt, og skældt de her "aliens" ud over. På en måde tror jeg
ikke, at de er så onde igen, på trods af, at det ofte er rimeligt at man skælder ud. Og brokker sig, når
de gør noget stærkt uetisk gennem "Mind Control" og styring af kropsfunktionen, og hvad det medfører.
Måske skal de også være opmærksomme på, at lægerne ikke altid kan gennemskue "ufo triks", og at dette
måske i sidste ende kan medføre fejlbehandling. Måske hjælper det, at gå til flere læger, for at få
bekræftet en diagnose, hvis at "ufo'er" har været involveret. For også diagnoseudstyr kan måske endog
vise forkert. Hvis man bruger flere læger, er det måske sandsynligt, at en gennemskuer "den helt korrekte
sandhed". Og så går det forhåbentlig ikke så galt.

Fra : Brian Lund

Dato : 04-04-04 01:20

> nettet, under "Mind Control". Hvis det er muligt, hvor stor er så
sandsynligheden for, at aliens forsøger
> at komme i kontakt med os på den måde?

Temmeligt usandsynligt...

Hvis der skulle være nogen aliens som forsøger at komme i kontakt med
mennesker, hvorfor så gøre det på dén måde? Og hvorfor netop dig?

Chancen for at der er "aliens" der vil i kontakt med dig er måske
1/1000000000000, og at de netop vil i kontakt med netop dig er jo logisk nok
ca. 1/6000000000, gang de to tal med hinanden og så spørg om _jeg_ synes det
lyder sandsynligt...

Brian

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 01:53

Sun, 4 Apr 2004 02:19:49 +0200, "Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev:
> [...]
> ca. 1/6000000000, gang de to tal med hinanden og så spørg om _jeg_ synes det

Sandsynligheden for at ramme en stor radioantenne er jo langt mindre.

Derudover er sandsynligheden langt større end du angiver, da at det hvert år er tusinder, og måske endog
flere tusinder som konaktes - dog ikke alle ved det. Måske skal man kontaktes gentagne gange, før at
"muligheden" overhovedet dukker op, da at man måske ellers tror, at det er almindelige drømme, og ikke at
"lydene" måske kommer fra aliens når man er lige ved at vågne op.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-04-04 09:29

"anonym" <anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse news:1109_1081039958@news.inet.tele.dk...

> Sandsynligheden for at ramme en stor radioantenne er jo langt mindre.

Jeg har 2 forslag:

Kontakt Steen Hjortsoe (find ham med google)

Tag til USA hvor du kan finde specialister i hjælp til
folk der misbruges af aliens.

Mvh
Martin

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 04-04-04 12:54

Martin Larsen wrote:
> Tag til USA hvor du kan finde specialister i hjælp til
> folk der misbruges af aliens.

Problemet er at folk der lider af psykiske sygdomme bliver
fanget af disse, der så bruger deres egne overbevisninger
til at indpode patienten med en tro på at dennes problemer
skyldes UFOer, incest, sataniske riter, undertrygt hukommelse,
tidligere liv, PMS. You name it.

Så i stedet for at løse problemet ved at forklare patienten
hvorfor dennes oplevelser er er resultatet af UFOer eller incest,
så forstærker disse "specialister" problemet, f.eks. igennem
hypnotisk regression, hvor specialisten skaber falske oplevelser.

se http://faculty.washington.edu/eloftus/ for undersøgelser
hvordan man kan skabe falske erindringer af oplevelser.

Fra : Rado

Dato : 05-04-04 15:24

On Sun, 04 Apr 2004 13:53:52 +0200, Carsten Svaneborg
<zqex@sted.i.tyskland.de> wrote:

> [...]
>til at indpode patienten med en tro på at dennes problemer
>skyldes UFOer, incest, sataniske riter, undertrygt hukommelse,

eller "kemiske processer i hjernen"

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 04-04-04 12:44

anonym wrote:
> Man kan læse flere steder om "MicroWave hearing", og
> Mind Control Weapons på nettet.

På følgende side kan du læse om "American Spy Cow"
http://www.fmp.com/rodent/spycow/

Kort sagt, du kan trygt stole på at webbet er fyldt med nonsens.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-04-04 13:31

Carsten Svaneborg wrote:

> På følgende side kan du læse om "American Spy Cow"
> http://www.fmp.com/rodent/spycow/

Du har lige ødelagt mit forhold til naturen. Jeg tør aldrig mere tage en
tur på landet - selv ænderne i parken vil jeg fremover undgå at komme i
nærkontakt med.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rado

Dato : 06-04-04 11:22

On Sun, 04 Apr 2004 13:43:54 +0200, Carsten Svaneborg
<zqex@sted.i.tyskland.de> wrote:

>På følgende side kan du læse om "American Spy Cow"
>http://www.fmp.com/rodent/spycow/

De amerikanere skal da også altid overdrive. Herhjemme har vi klaret
os fint med spy fluer igennem mange år.

Fra : Ingolf

Dato : 04-04-04 06:18

> [...]
Control" er sandt. Og dermed har vi så
> også fundet ud af, hvordan at Aliens søger at kommunikere med os.

"Mind control"=TV / Fjernsyn. Gammelt fænomen.
Køb en ordentlig blød madras. Hvis du bor i lejlighed, så er det nok bare
naboerne, der øver sig i at lave børn... :)

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 15:30

> "Mind control"=TV / Fjernsyn. Gammelt fænomen.
> Køb en ordentlig blød madras. Hvis du bor i lejlighed, så er det nok bare
> naboerne, der øver sig i at lave børn... :)

Det råd tror jeg på virker.

Fra : Ingolf

Dato : 05-04-04 22:19

> Det råd tror jeg på virker.

Apropos tv-'Mind Control' så pas på med at se "dokumentar"-programmet på
TV2; "Ustyrlige hænder".

Fra : Frederik Thorup

Dato : 04-04-04 12:17

anonym wrote:
> [...]
> eller andet. Det sjove er, at bare det at flytte sig en halv meter
> på gulvet hjælper - og hvis at jeg flytter hovedet tilbage igen, så

Er der ikke andre der tænker på stående-bølger? De skulle give ubehag,
hovedpine og ofte også en paranoia-følelse af at der er andre i rummet.
Stående-bølger kommer ofte fra ventilationssystemer eller udluftning. Så
mit råd til den anonyme er, udover at opsøge sin egen læge og forklar
situationen, at prøve at stoppe alle ventilatorer og udluftninskanaler. Evt
sætte et vindue på klem hvis man er bange for at løbe tør for luft.

Stående bølger er lydbølger ofte i det infra-soniske område, dvs vi kan ikke
høre det, men kroppen kan opfange det alligevel. Især hvis de er kraftige
nok. Og det kan de blive hvis de kan resonere mellem loft-gulv eller
væg-væg.

Så udover det alm. råd, GÅ TIL LÆGE, som de fleste faktisk overlever, så
flyt sengen, og stop ventilatorer...

MVH
Frederik

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 04-04-04 13:07

Frederik Thorup wrote:
> Er der ikke andre der tænker på stående-bølger? De skulle give ubehag,
> hovedpine og ofte også en paranoia-følelse af at der er andre i rummet.

Jeg har oplevet det i et lab hvor der var en 4-5 larmende vacuum pumper.
Flyttede man blot hovedet 20cm, kunne lydstyrken ændre sig enormt. Hvilket
efter et par timer kunne blive særdeles trættende.

Et tykt gulvtæppe evt. noget lydabsorberende materiale på væggene
burde dog fjerne problemet.

Siden ørets følsomhed tilpasser sig lydniveauet (hvorfor man f.eks. kan
høre uret der tikker om natten, men ikke om dagen fordi der er for megen
larm), kan et alternativ være at udsende anti-larm, f.eks. ved at have
en radio kørende på lavt niveau. Det giver samtidigt muligheden for at
vælge en kanal, der har et bedrer musikudvalg end naboens. ;*)

Annonym's fortolkning tyder dog på at lægen kan gøre mere i retning af
at løse problemet, end et tykt gulvtæppe kan.

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 15:54

> Så udover det alm. råd, GÅ TIL LÆGE, som de fleste faktisk overlever, så
> flyt sengen, og stop ventilatorer...

Ikke alle overlever. Men min læge ved det ikke. Han tror på livet efter døden. Det syntes jeg ikke om.

Så håber jeg mere på de små grønne mænd, end på "gud", hvis at jeg skal tro på en forløsning fra dem
deroppe fra.

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 15:36

> [...]
> høre det, men kroppen kan opfange det alligevel. Især hvis de er kraftige
> nok. Og det kan de blive hvis de kan resonere mellem loft-gulv eller

Lydende er ikke i det infrasoniske område. Men hørbare - dog kun under søvn.

Jeg forventer, at de er et resultat af fantasi, og at det er det samme med søvnen.
Men det som jeg er forundret over, er at positionen kan bestemme noget for, om man drømmer.
Det forekommer ikke for mig som logik.

Naturligvis er det mulighed for, at det er støj i bygningen, som det altid er meget af. Såvel håndværkere,
som andre, borer, og laver mange ting.

Jeg vil dog godt høre, om nogen har erfaring med, at drømme kan ændre sig som funktion af, hvor man er.

Har i prøvet at sove et andet sted, og så sove "bedre", eller få andre drømme, og hvor det måske kun kan
skyldes stedet?

Måske er det bare fordi at det er en anden seng.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 04-04-04 15:54

> Jeg vil dog godt høre, om nogen har erfaring med, at drømme kan ændre sig
>som funktion af, hvor man er.

Det kunne også være at drømmene ændre sig pga. din viden om at du sover at
andet sted..

Der er sjovt hvordan det ser ud til at du hellere vil have at det er andre
(om så det er microbølger, de små grønne eller et besteme sted i et rum) der
er skyld i dine skavanker og ikke dig selv.

MVH
Kasper

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 16:16

Sun, 4 Apr 2004 16:53:31 +0200, "Kasper Malmberg" <kryton-nospam@tiscali.dk> skrev:

> [...]
> (om så det er microbølger, de små grønne eller et besteme sted i et rum) der
> er skyld i dine skavanker og ikke dig selv.

Der er du vist ude i noget. Jeg mener ikke, at det er nogen som er skyld i mine skavanker - da at jeg
ikke har nogen skavanker.

Det at drømme, er kun naturligt, og jeg betragter det ikke som en skavank. Det er ikke sådan - at jeg som
nogen måske "frygter" grønne mænd, og UFO'er, og den slags. På en måde, så forundres jeg bare lidt. Hvis
at det landede en UFO vil jeg da gerne ind og besøge dem, og se deres teknik, og om de laver implanter
til at bygge ind i folk. Jeg går også ud fra, at hvis man tror at ens tanker, som man får, kommer fra
UFO'er - og ens geniale idéer, også fra dem deroppe fra, så syntes jeg da, at man ikke skal være så
utilfreds. Måske er tankerne fra dem endog nødvendige i ens daglige arbejde, for at løse en opgave. At
tro, at ens genialiteter er ens egne, betragter jeg som storhedsvandvid, hvis de kommer fra "gud" eller
flyvende tallerkener. Ens idéer, kommer fra dem deroppe.

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 08:50

der

> Der er du vist ude i noget. Jeg mener ikke, at det er nogen som er skyld i
mine skavanker - da at jeg ikke har nogen skavanker.

Søvnbesvær? Utryghed?

> [...]
tanker, som man får, kommer fra
> UFO'er - og ens geniale idéer, også fra dem deroppe fra, så syntes jeg da,

Undskyld jeg siger det, men er du vigtig nok til at blive implanteret? Jeg
tror ikke jeg selv er. Anders Fogh måske. Bush helt sikkert... Men hvis
disse er implanterede og kontrolleret af rumvæsner, så vil de os vist intet
godt Og hvis Pia Kjærsgård også er implanteret, så er det et under, at
de har kunnet udvikle nogen teknologi.

> [...]
hvis de kommer fra "gud" eller
> flyvende tallerkener. Ens idéer, kommer fra dem deroppe.

Det lyder overhovedet ikke somom du er i kontakt med din krop og de signaler
den sender. Men du tror åbenbart på Gud - og det er vi flere, som gør. Tror
du ikke Gud har givet os alle noget guddommeligt, hvorfra vores ideer
udspringer? Måske stammer vores gode ideer fra noget guddommeligt, men det
betyder ikke, at det kommer ude fra.

Fra : anonym

Dato : 06-04-04 22:59

> mine skavanker - da at jeg ikke har nogen skavanker.
>
> Søvnbesvær? Utryghed?

Det kan jo diskuteres. Når man sover over 10 timer, er det vel på tide, at man må op.

> [...]
> godt Og hvis Pia Kjærsgård også er implanteret, så er det et under, at

Det er ikke et spørgsmål om vigtighed. Alle har implanter! De er simpelthen så billige,
at det er mere sandsynlig, end mobiltelefoner. Prisen er måske dog over det dobbelte.

> Det lyder overhovedet ikke somom du er i kontakt med din krop og de signaler
> den sender. Men du tror åbenbart på Gud - og det er vi flere, som gør. Tror

Nej! Jeg tror IKKE på gud. Jeg tror på en central intelligens. Som er radiobåret, og har eksterne
computere, og mennesker til at arbejde for sig. Dertil kommer, at alle dem med implanter, også
er deres reelle arbejdere - for man kan aflæse deres tanker, og bruger disse mennesker, såvel til
forsøg, som til at tænke for sig. De er også ens arbejdere.

> du ikke Gud har givet os alle noget guddommeligt, hvorfra vores ideer
> udspringer? Måske stammer vores gode ideer fra noget guddommeligt, men det
> betyder ikke, at det kommer ude fra.

Nej! Vi får alle vores idéer givet via Mind Control. Og derfor, så vil du også se,
at idéer som man får, også gives til mange andre. Ingen idé, er ens ejendom. Med
mindre man tager patent..

I nogen tilfælde, hvor at vi får idéer, udenom "mind control" - så vil mind control
alligevel gå ind og spærre den.

Idéen med Mind Control, er at alle skal have sådan éen. Og så kan man overvåge vores tanker.
Man kan styre, hvilke idéer vi har lov at få. Og man kan give os idéer. Såvel for at undervise
os, så vi kan blive enormt dygtige - men også for at vildlede, så vi ikke ledes ind på ting,
som vi ikke "må vide". Når klappen går ned, så skyldes det måske også "mind control". Det er
en årsag. Og årsagen er, at CIA er imod.

Idéen er at skabe en central intelligens, ved at sætte millioner af menneskehjerner sammen.
De bindes sammen med radiobølger, eller noget som beror på kvantemekanik, eller noget andet. Og de
kontroleres, af et system, som svarer til et slags operativsystem. Dog er det ikke perfekt, og ikke alt
er endnu automatiseret. Her er mulighed for at aflytte, sætte folk sammen "i tankegrupper", så man kan
aflytte grupper, og man kan også sætte nogen ned, for at undervise. Nogen mente, at man ved at forbinde
hjerner direkte, så var i stand til at kunne opnå, en større intelligens. Det lykkedes dog ikke helt, og
reelt var det ikke væsentlig bedre, end at sætte mange sammen.

Med Mind Control, er individet dødt. Du må erkende, at du ikke længere er istand til, at kunne skelne
dine egne tanker, og andres tanker. Du ved, hvilke tanker du har fået givet. Men ikke, om det er dine. De
kan også komme fra andre. De dukker "kun" op i dit hoved også. Og du må ikke antage at det er dine. Så
vil du måske få et "modbevis", hvis du er så tosset, at tro det. Du kan måske komme til et vist sted, og
tro på, at det er dit alt sammen. Så går det galt - og hvis du vil videre, må du indsé, at det er noget
du ikke kan eje. Du vil bleve styret, du vil få at vide at det ikke er dit. Hvis du vil have det - så får
du noget dumt, så du kan se du er en total idiot skid. Først når du indsér samarbejdet, ved at tænke i
gruppen, så har du accepteret, at du kun er éen blandt en gruppe, hvorom at individet er dødt, og ingen
ved, hvor ophavsmanden er. På en måde, så findes man - man ved bare ikke, hvad som kommer fra éen selv.
Måske, er hjernen - af sikkerhedsmæssige årsager - byttet ud, så at alt du tænker, kommer fra andre - og
det de tænker, kommer fra dig. Det kan give sikkerhed, da det er nemt at blokere hovedet så. Mind Control
er kilden til hele vestens sikkerhed. Enhver forsker, er sikret med en sådan éen.

På en måde, så er det jo også meget facinerende. At man på en måde, ikke ejer sit eget hoved. Man har
hovedet, og man får idéer fra den. Men man kan alligevel ingenting selv bestemme helt. Hvis du vil ryde
op, må du måske indsé, at du ikke dur, og ikke kan. Du skal "bestille" nogen, som kan ryde op for dig.
Måske i sidste øjeblik. Så vil éen, komme og gøre det, og styre at du får lyst, og kan. Din hjerne, er
måske ikke til at ryde op - og hvis den er det, så ryder den måske op med noget andet. Selv det som er i
baghovedet, eller rygmarven ejer man ikke. Umiddelbart skulle man tro det, men sådan er det ikke. Det kan
blokeres, ændres, og enhver evne, kan fratages dig. Eller gives til andre.

Du må aliere dig med de "fremmede" som har overtaget din forstand, og også kunne - og måske har -
overtaget din krop. De såkaldte "aliens".

Selv med en pris på mange mobiltelefoner, har man sat det ind i alle. Også dyr har fået det. Du skal
derfor ikke være overrasket, hvis dit kæledyr, viser overraskende opfattelsesevne.

Det er ikke kun diktatores kæledyr som overvåges.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 06-04-04 23:26

anonym skrev:
> [...]
kunne - og
> måske har - overtaget din krop. De såkaldte "aliens".

Jeg tror at du skal skære kraftigt ned på Matrix-filmene og skrue kraftigt
op for realitetssansen.

Hvis ikke det er fordi jeg (endnu) tror at dette er en stor fed spøg (lad os
kalde det en forsinket aprilsnar), ville jeg mene at du er rablende skør, og
ude af stand til at skelne mellem virkelighed og fantasi. Men det gør jeg så
ikke (endnu).

-------
Tomas

Fra : anonym

Dato : 06-04-04 23:59

> kalde det en forsinket aprilsnar), ville jeg mene at du er rablende skør, og

Det kan være svært for "normale.." at forestille sig, hvor langt man egentlig er. Langt de fleste, tror
kun, at det de kan købe i butikken, er reelt. Og eksisterer!

Først når at teknikken sættes til salg, i dagbladende, og du kan få den for 5.25 kr. for at forbedre
evnerne - så er det reelt. Før, tror du at det er april.

Tænk i stedet, hvad man kan om 60 år, og du ved, hvad man kan idag.

Hvis du tænker 10 - 20 år frem, så har man måske chips på hjernen.
(http://www.innovationlab.net/sw736.asp)

Nanoteknologi, gener der producerer transistorer, osv. er måske vejen. Og inden vi ser det, fås Mind
Control, som noget der automatisk formerer sig og sætter sig i vore kroppe.

Men mange, er ikke villige til, at erkende, at "hemmelig forskning", ikke er nutidsforskning, men
fremtidsforskning. For virksomheder, er det ting som er 2 - 3 år ud i fremtiden. Og helst som er gjort.
For "aliens", er det 50 år ud i fremtiden. Og det er præcis som at "rigtig" forskning er.

Du må antage, at der findes en forskning, som er 50 år foran det, som du ved, og det vi kender. Og som
først bliver offentliggort om 50 år. Nogen ting, måske længere.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 07-04-04 22:27

anonym skrev:
> Men mange, er ikke villige til, at erkende, at "hemmelig forskning", ikke
er nutidsforskning, men
> fremtidsforskning ... For "aliens", er det 50 år ud i fremtiden ...

Når man tænker på hvor mange millioner af år betingelserne for liv har været
til stede på jorden, og hvor mange (teoretiske) muligheder der er for at
livet skulle være opstået andre steder i universet, og man krydrer det med
den viden man har - eller rettere ikke har - om det at skulle tilbagelægge
de ufattelig store afstande der er til blot den nærmeste stjerne, så ser det
for mig ud til at sandsysnligheden for at "aliens" skulle være 50 år (plus
minus et par år) foran os, og ikke f.eks. 500 eller 5000 eller 5000000 år,
ud til at være helt utrolig, ufattelig, fantastisk, fatamorganistisk lille.

Prøv at tænke over det der med realitetssansen - det kan være at der er
noget om det (selvom du naturligvis aldrig vil indrømme det offentligt).

-------
Tomas

Fra : anonym

Dato : 08-04-04 22:37

> [...]
> ud til at være helt utrolig, ufattelig, fantastisk, fatamorganistisk lille.

Det kan ikke være mere korrekt. Og vi har to muligheder:

a) Aliens kommer ikke fra det ydre rum. De lever på jorden, og er almindelige mennesker, som gennem
hundrede års forskning, ved et tilfælde, er kommet til at arbejde lidt for effektivt. Ved at blive der
50% længere hver dag, er de nu 50 år foran resten af verden. Før 1780 var det ikke aliens. Nogen mener
også, at de har sat børn til at lave jobs for dem.

b) Aliens kommer fra det ydre rum, er er nået et niveau som er ca. 50 år foran vores. Hvorfor kun 50 år?
Joh, man kunne ikke nå længere. Om 50 år, har vi nået alt som er mulig. Vi ved alt om atomer,
nanoteknologi, menneskets gener, og alle gåder er løste - og dermed ved vi præcis det samme, som vi vil
gøre om 100 år, og om 1000 år. Så godt som alt er opfundet.

Hvilken af forklaringerne som er mest sande, er svært ved at sige. Er aliens almindelige amerikanere og
russere, som har arbejdet over, og glemt at fortælle det til offentligeheden hvad de laver efter klokken
17.00? Eller har glemt, at fortælle om forskningen i kaffepausen? Eller er aliens fra det ydre rum, og
har en teknologi, som er 50 år foran vores, fordi at man ikke kan nå mere, uanset om vi forsker i 10000
år?

De fleste hælder til den om overarbejdstiden. Og kaffepausen. Her skulle 50 år hobe sig op. Og måske også
lidt ikke detekteret arbejde efter arbejdstid. Siden 1780 bliver det nok.

Vi kunne undre os over hvordan at noget ikke skulle være sluppet ud. Måske er det også det. Men altid, så
må man høre at det er urealistisk, uacceptabelt, forbudt forskning, kan ikke engang patenteres, osv.
Noget som hører under filmbyen holywood og ikke hører under nogen realitet.

En anden mulighed er, at man har brugt de døde. Alle ved, at vi har brug for masser af mennesker, til at
styre "mind control". Måske, op til 10 - 20% af jordens befolkning, når vi skal styre alle. Jeg gætter på
10%. Og hvor skal man så få dem fra? Kunne vi have en stor mind control organisation, hvor at folk
ansættes, evt. under forsvaret, under CIA, eller under area 51, eller måske som officer i den amerikanske
hær. Det er måske usandsynligt. Derfor, må man antage, at de har taget de døde. De døde, vil man om 50
år, kunne holde i live, ved at sætte deres hjerne i en stor respirator. Man stjæler så hjernen fra de
døde, ved at så snart man tror at en person dør, så lander man, og tager hovedet, og placerer noget
velignende plast, som primitiv erstatning for hovedet. Den tilsluttes så en respirator, en masse udstyr
osv. som giver den ilt. Og så kan man leve videre, trods kroppen ikke vil mere. Nu kan man holde liv i
forskere i op til 200 år. Familien tror de er døde, og da at man kun holder liv i hovedet fylder de ikke
så meget. Forskerne placeres i typiske "tænketanke", og herfra kan de så styre robotter ol. Nogen er også
med, til at styre Mind-Control, og derigennem aflytte vores tanker. Fidusen er, at man nupper hjernerne
fra de døde. Når folk dør, er det nemt at overbevise folk om, de ikke mere er til, og de har ikke de
store muligheder, for at kunne gå frem i offentligheden. Når deres hoveder, bruges til at styre en robot
med, så har de næppe store muligheder, da robotterne måske ikke kan få energi, udenfor det hemmelige
forskningscenter som de arbejder på. Alt det er muligt, om kun 50 - 80 år, og hvis at forkserne har
arbejdet over, så er dem som man har kontakt med, via mind-control, og som overvåger os, og som vi "taler
med", når vi tænker i tale, ikke kun andre mennesker som at mind-control systemet holder øje med, og
sætter os sammen med - men måske også verdenskendte forskere, og endog døde.

De døde styre vores tanker.

Om at nogen får lov, at få deres krop med til dødsriget er lidt uvis. Det er jo nok det mest etiske, med
mindre de er død af en uhelbredelig sygdom (alderen), hvor at kun hjernen har kunnet nås at blive nuppet.

Jeg syntes, at det er dybt uetisk, og går i mod denne forskning. Trods, at jeg måske ofte får hjælp fra
aliens, ved at de går ind og placerer tanker i hovedet, og hjælper mig i det daglige til at ryde op, og
købe gode varer, ved at de giver mig et praj om hvorvidt at varene har fejl, så har jeg jo lov at brokke
mig, når de mistænkes for ulovlige metoder, og som er dybt uetiske. I stedet for, at kun bruge hjernen
fra folk - selvom vi har fået at vide at det er mest "økonomisk" - så er det kun rimeligt, at de bruger
den viden de har, så at de kan holde os i live længere - for hele kroppen, og ikke kun hovedet. At skulle
nøjes med hovedet, er ikke acceptabel, når teknikken eksisterer for at holde hele kroppen i live.

Om 50 år, vil vi måske få lov at leve længere, fordi at stamceller og nanoforskning har muliggjort det.
Hvis ikke at religiøse får det forbudt. Og man skal nøjes med hovedet, som nu!

Det er uacceptabel, og helt til grin, at man ikke tager alt med. Det er trods alt grænser for, hvor
rationelle man skal være. At regne på, hvor mange forskere man kan holde liv i, med samme mængde føde, er
totalt uetisk. Og at kun bruge hovedet, og ikke resten af kroppen, kan ikke være sandt. Man må tillade,
og opfordre til, at man i fremtiden tager hele kroppen, og ikke kun erstatter hjernen med billig plast,
når vi dør. Men det er jo nok lidt sværere at holde styr på os.

Fra : Johan

Dato : 08-04-04 23:10

"anonym" <anonym@anonym.dk> wrote in message
*snip* en stor mængde fortrolige oplysninger.

Vi har prøvet at tale dig til fornuft. Vi har forsøgt at få dig til at holde
op med at fortælle om vores organisation og vore teknologier. Vi var villige
til at give dig chancen for bare at holde op med at skrive, og så leve et
nogenlunde almindeligt liv.
Men du blev ved med at udlevere os. I jeres lokale militær, som er for
ubrugeligt til at være os til nytte, ville man have idømt dig mange års
indespærring for at udbrede fortrolig viden i så stor skala, som du her har
gjort det.
Nu tror du måske, at vi straffer dig ved at tage dit centralnervesystem og
sætte til vores mind control device, hvor du så skulle styre en lille del af
et stille nabolag. Men nej. Hvem tror du skal ryde op i efterladenskaberne
af mislykkede implantatspatienter, og udtjente CNS'er? Det kommer du til. Og
alle andre, som er åbenmundede om vores organisation får deres egen
rengøringsvogn (som er jeres eneste ejendom). Og du vil leve din sidste tid
(som er temmelig lang) som den laveste slaver i vores nye samfund.

Venligt men bestemt,
C38i5-883-0000001220165896
Rengøringsformand

Fra : Nicolai

Dato : 08-04-04 23:32

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in message

> Venligt men bestemt,
> C38i5-883-0000001220165896
> Rengøringsformand

)

Nic

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 09-04-04 12:25

> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in message

> )

Ja, og jeg som troede at vi var ude på et vildt overdrev med The Matrix,
(Fede film!) men det er jo nærmest at sammenligne med et dokumentar program
på DR i den her sammenhæng.... Eeermmhh... JA!!...

LOL

/ Michael...

Fra : anonym

Dato : 09-04-04 02:32

Jeg mener ikke, at jeg direkte har sagt noget, som ikke var kendt. Og ulovligt.

Det er almindeligt kendt, at når man dør, så kommer man til CIA's hemmelige hoved-kvarter.
(The head quarter of central intelligence). Og store hjerner placeres så i CIA's tænketank.
For at ved CIA's højre hånd, at skulle dømme de levende, og døde. Og våge over os.
(overvåge siger man vist i nuet)

Også Mind Control, er noget man kan læse om på Internet. Og at man skulle komme op i
himmelen, med en UFO, når man dør - og at det kun er hjernen, er hellerikke nyt.

Som sædvanlige kan det meste læses i den store "bog" bibelen. Og dog, skal man huske, at
det som ofte benævnes som "gud", "herren", og lign. reelt er en global central intelligens.
Og nu så samlet under land USA. "CIA", som tror de er gud for "hele" verden. Trods andre
"Mind Control" agencies nok findes.

Det eneste, som jeg har gjort mig skyldig i, er at være imod:
Uanset, hvad jeg bliver sat til, så er jeg imod at hjernen og kroppen adskilles.

Og at man KUN tager "hjernerne"!!! Den globale intelligens, CIA bør tage alle.

Det er uetisk. Og grotesk. Og så "erstatte" det manglende med plast.

Min holdning er at man ikke kun skal bruge de "store" hjerner! Man skal tage hele kroppen!
Og lade os leve årene ud - på jorden.

Jeg mener også, at det er uetisk, at GUD CIA tager folks liv.
Trods nogen påstår at det er bedst sådan.

Hvis at vi dog kunne få lov at leve alle årene på jorden, med hele vores krop,
så burde vi ikke have nogen gavn af sådan noget, og burde blive her altid (hele vort liv,
evigt).

Selvom at det står skrevet, at CIA tager liv, og giver liv (efter døden..), så mener jeg, at
noget sådan må kunne laves om.

Vi skal leve på jorden, og vi skal ikke leve når vi er døde. Når vi er døde, er vi ikke kun
borte, men totalt døde. Det er ikke rimeligt, at vi skal leve videre efter døden, når vi
ligeså godt kunne leve på jorden, hele tiden - til vore dages ende.

Det er så muligt, at alt andet, er mere rationelt, og set ud fra en økonomisk og resource
mæssig tankegang, er optimal. Men det er forkert!!

Jeg håber hermed, at gud, og CIA, og alle andre holder op med, at tage liv, uanset om
det karmufleres som naturligt, eller ej. I stedet, så bør man frigive teknologien, til
"evigt liv", så vi kan leve evigt, i hele den mulige tid ud. På jorden. Det er måske en
formidlende omstændighed, når man når at rede "hjernen", men det er langtfra nok.

Og så skal vi også tænke på følgerne af konkurence, mellem flere "mind control" systemer.
Og hvad som sker når flere kontrolsystemer kommer til! Risiko for, at de kommer i konfligt,
ol. Endog religiøse grupper, bestiller måske deres egen "gud" og mind control system, og
det er risiko for, at den nye teknologi, når den kommer til mange, kan lave rod i alt, og
nye religionskrige kan opstå, ved at flere chips forsøger at kapre vore hjerner samtidig.

Det er ikke nogen tvivl om, at Mind Control kan fjerne alle krige og løse alle jordens
problemer. Dog har vi et problem. For hvis at flere "Mind Control's" kommer (guder), så
opstår måske en "krig" dem mellem. Det skal vi for alt undgå.

Vi skal også have nogen mere sikre systemer, således at det ikke kan slippe tanker ud, som
er skadelige. Det er risiko for den slags, når man anbringes sammen med andre, under direkte
kommunikation mellem hjerneceller. På en måde er det jo sandt, at hele intelligensen
forenes, men det er også risiko for, at det dermed kan sprede sygdomme i den. Ved at lave
nogen barierer, og ved at lave beskyttelse, så burde vi kunne undgå vi får virus i den
globale hjerne. På nuværende tidspunkt frygter jeg, at "gud" bliver syg. Og at vores
hjerner, så går med ned.

Der skal udarbejdes mere computerteknologi for at beskytte systemerne, således at det ikke
opstår krig, ulemper, og uheld, indenfor den centrale globale intelligens.

Trods, at det måske er sat sammen i "grupper", så er det i fremtiden nødvendigt, at lave
en bedre struktur tror jeg - hvor at mange flere kan finde sammen på nye måder i
hjernegrupperne. Og det øger også risikoen for hjernevirus, på grund af den usynlige
kommunikation mellem os. Denne smittefare skal udelukkes, ved at vi sætter computersystemer
ind, som sortere vore tanker, fjerner tanker, som kan smitte, og noget tilsvarende.
Smittende tanker kan være farlige, og bør ikke umiddelbart udspredes. Man kan her søge at
lave noget som undgår direkte uhensigtsmæssig smitte, f.eks. hvis at tanken søger at bruge
former for "tvang", og ikke at man får accept fra begge personer som accepterer. Det er
ofte en form for "tvang" som udspreder virus. Altså noget som ikke harmonerer med vores gode
vilje.

Et system skal indeholde sikkerhed. Og den mangler nok. Idag er det kaotisk. Det sker for
mange uheld (11 september, tjernobyl, cheminova osv.) På grund af manuel styring, mangel på
forskning indenfor algoritmer, til at kontrolere os, og på grund af formler som kan gøre, at
mindcontrol reelt bliver en ulempe, og trussel. Mod såvel os, som sig selv.

Disse fejl, skal ordnes, og vi skal have en god gud. Og en ordentlig verden, uden problemer.
Det siger jo sig selv, at når man kan kontrolere alle folks hjerner, så må man også kunne
undgå uheld, såsom terror, krige og døde. Større, og bedre automatisk styring er nødvendigt.
Det mangler algoritmer, folk som kan, og som er gode nok. Naturligvis, så skal vi vedblive
at også have meget manuelt, men automatikken skal sikre, at det manuelle ikke går galt. Det
er algoritmerne som skal være korrekte. Og sikre os mod manuelle fejl. Det er de manuelle
fejl, mangel på overvågning, og fejl på grund af at mennesker laver fejl og overvåger, at
vi ser de ovenstående uheld, og mangel på forståelse for sikkerhed.

Jeg håber hermed, at det lykkedes at løse alle jordens problemer. Med Mind Control så skulle
det kunne laves ordentlig.

At vi ikke mere har kendskabt til, om at hjernen er vores, eller andres, ser jeg ikke som
nogen stor ulempe - måske tværtimod. I nogen tilfælde, kan det være en fordel, da at man jo
måske selv har de andres hjerne, og de har ens, og man forstår dem måske så lidt bedre når
man så ved det. Vi skal dog passe på med, at det ikke ender med, at problemer bliver svære
at spore, og fejl dermed ikke kan rettes, fordi at de måske lægger sig, et andet sted, end
hvor de er gemt reelt, altså "skyder skylden" over på andre. Da os alle er anonyme, er det
jo nok muligt. Det er altså også en fare, i at anonymiteten, og umulighed for fejlretning.

Vi kan altså ikke hverken antage, at andre er årsagen, til at vore tanker ikke er, som at
vi godt vil have dem, eller modsat. For de andre kan være nogen helt andre, eller os, og vi kan
umuligt sige, hvor nogen er. Måske flytter de sig endog, så de ikke kan opdages.

Jeg håber, at man kan lave et sikkert, og robust system, som øger vort livs kvalitet, vores
livsmuligheder, og mest af alt, at vi som menneskeheden kan leve på jorden evig. Og at når
solen opsluger os, at vi så har bygget en UFO så vi også kan flygte til nye planeter. At kun
flygte til éen kan være risikabelt, da at vi får risiko for at det måske ikke lykkedes.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-04-04 17:59

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-04-04 18:04

Jeg er normalt ikke forfalden til konspirationsteorier, men:

Denne mand MÅ simpelthen være den tophemmelige bagmanden bag
såvel FOX-, som TVdanmark-kanalerne...

P.S. Kan en bagmand stå bag noget? Er han så stadig bagmand?

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : anonym

Dato : 04-04-04 15:47

Fra : bamse

Dato : 05-04-04 06:27

Hej du

De ting du har oplevet, er forstadiet til ud-af-kroppen oplevelser. Snak med
en meditations-underviser som har forstand på Raja-yoga.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 05-04-04 08:25

Hvem sagde trolls var uddøde?

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 08:57

"Thomas Hejl Pilgaard" <lazyjones@tdcspace.dk.dk> wrote in message
> Hvem sagde trolls var uddøde?

Tanken har strejfet mig. Efter at have arbejdet lidt på en psykiatrisk
afdeling mener jeg ikke at skizofreni er særlig sjovt at joke med - og
derfor føler jeg for en sikkerheds skyld, at jeg også må være åben for, at
manden måske er seriøs. En psykiatrisk afdeling er ikke et rart sted.

Fra : anonym

Dato : 05-04-04 15:56

> manden måske er seriøs. En psykiatrisk afdeling er ikke et rart sted.

Hvorfor så sende folk derhen?

Det findes mange religiøse - endog som læger, på psykiatiske afdelinger. Og blandt praktiserende læger.
Alle tror på noget "overnaturligt", såsom at "gud taler til dem", og at tankerne de kan styres af gud,
eller djævlen. De tror på, at man kan lægge sin sjæl, i "guds hænder", og at gud bliver den som styrer en
(remote control fra en udenfor kroppen intelligens). De tror på Mind Control, som er totalt identisk med,
at GUD er for dem, hvad at CIA er for dem som tror på Mind Control. Forskellen er ens. Troen er ens. Det
er ingen forskel. Så simpelt er det. Spørgsmålet er, om at man tror, at CIA er gud. Og så er den historie
ikke længere.

CIA vil godt være gud. Som navnet antyder, en "global central intelligens"... Ikke nogen tvivl. Og at de
har udført "Mind Control" eksperimenter - og brugt psykiatiske hospitaler, også indenfor den slags
forskning, er det næppe tvivl om. Måske er de også prydet med billeder, hvor der anvendes nanoteknologi,
til at få dem til at bevæge sig, og at tale til en. Mange mener, at det er fremtidens forskning.

Historier med "gud" og stemmer fra himmelen, at gud henvendte sig til en person, osv. er mangfoldige.
Masser af folk tror på disse fortællinger. Uanset, om at de er opdigtede, eller ej. Nogen opdigter dem
måske bare for at gøre sig bemærkede. Andre, skal på psykiatrisk afdeling. Alt imeddens, at alverdens
hære, bruger milliarder af udviklingsresourcer i at kopiere bibelen, og at lave udstyr som kan sådan
noget. Både at tale fra himmelen, at vise engle med laserlys, og glorier, osv. Og så sender man så
"vidner" på et psykiatrisk hospital. Tosset. Men formentlig sandt.

Er du virkelig "vidne" til UFO'er, og lign? Så skal du på sindsyge hospital. Taget fra CIA's gamle bog i,
hvordan at man klarer uheldige udsivninger fra lommebogen om elektronisk udførsel. Idag har alle nok
fattet, at det ikke er CIA som står bag, men den virkelige gud. Og hvis at CIA skulle have fået fat på
Mind Control våbenet, så er den sikker skænket af selveste GUD deroppe.

Så vidt jeg kan se, så er tanker nødvendige for den frie tænkning. Hvorfra de kommer, er det bred
ueninghed om. Hvordan at man "tænker" er også forskellig. Nogen tænker i ord og billeder. Og på en måde,
taler de til sig selv. Også billeder "vises" for ens indre skærm. Præcis, som var det drømme.

Alle disse ting kommer fra gud - eller djævlen - ifølge bibelen. At forstå, hvordan at kreativ tænkning
kommer derfra, og måske ikke endog fra individet selv, er nok svært at begribe. Men nok en selvfølge for
de religiøse, som vælger GUD - og at lade sig styre af gud, og følge jesu decible. De tror, at ånden
styrer dem.

Nogen mener måske at vores tanker er frie, og at det er vores egne, og at vi selv bestemmer. Det er jo
bare en holdning. Forskellen er umuligt at se. Kun hvis, at dine tanker "siver ud", trods du intet har
sagt til nogen - så ved du, at noget er det nok om, at det er et problem med isolationen af hjernens
energibølger. Problemet er meget reelt. Mange har opdaget 6 sansen. Og tror på det.

Det er helt ufatteligt, hvad at folk tror på. Tænk at så mange tror på gud. Jeg er selv 100% ateist, men
må så ty til, at bruge aliens, når at det er noget jeg ikke kan forklare. At forklare, overfor en
religiøs, som mener at noget er bevist og ikke noget, som man kan lave om på, hvordan at virkeligheden
hænger sammen, må ofte kræve enten CIA eller aliens. Herved mener jeg, at kunne forklare næsten alt -
også det guddommelige. Og CIA er et glimrende redskab, til at forklare præcis det samme, som at de
religiøse tror på, og som står i bibelen. For ofte, må vi indrømme, at vi ikke kan bortforklare alt. Det
kan ihvertfald være svært, overfor en sand troende, men CIA og aliens klarer alt.

At det så har noget med psykiatrisk afdeling at gøre, eller skizofreni, kan kun skyldes CIA. Ingen anden
har brug for, at få det karkateriseret som en sygdom!

At gå så vidt, som til, at karakterisere at drømme er en sygdom, lyder tosset. Med mindre, at du ved, at
CIA står bag, og at så er det om at få vedkommende på psykiatiske hospital inden at han fortæller om den
hemmelige teknologi, som han har været udsat for, til nogen.

Religiøse tager dog næppe skade af at høre om det. For dem er det kun naturligt, med lidt overnaturligt.
Og drømme, er end ikke overnaturlige. Måske vil de mene, at det nok var en sciencefiction fra dagen før,
eller at man har set en flyvende tallerken på internettet, som har medført at man har drømt godt.

Desuden, så gav den mig også et elektrisk stød, da jeg vågnede, og rejste hovedet op. Som om det var en
slags "lyn" der hang deroppe, og var usynligt, og som så slog en gnist, da at jeg løftede hovedet op. Den
kom så med nogen mystiske lyde, da jeg sov. Jeg tror dog, at det nok bare har været statisk elektricitet,
so måske skyldes at maddressen er stjernefavetkunsstof. Men naturligvis, syntes jeg at man godt kan være
forundret over livets mysterier, og herunder er også drømme.

Specielt hvis det er en positionsafhængighed af dem!

At begynde at tale om "psykiatrisk", og lignende, fordi at man drømmer - og måske også fordi, at man har
en tendens til at "læse" det op, som man tænker på, og måske tale til sig selv om det man skriver, før at
man skriver det - så er man da ude på noget tosset. Så har jeg først mistænkt CIA for at være ansvarligt,
hvis at de har en fordel af, at påstå noget sådan. Måske er teknikken ikke opfundet af dem, og så er de
misundelige.

Men hvem andre end CIA har fordel af, at sende folk på hospital, hvis de beretter om UFO'er, eller andet,
som kunne være topsikker krigsteknologi? De religiøse? Næppe. De står i suppedasen. Og tror på "stemmer
fra himmelen" og flyvende engle, og andet, som kunne erstatte vores fremtidige sirener. Og fly.

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 19:21

> Hvorfor så sende folk derhen?

Fordi de før eller siden bliver så gale, at de er i fare for at tage deres
eget liv, eller at skade andre. Om det er det ene eller det andet, så synes
jeg det er grund nok.

> [...]
at gud bliver den som styrer en
> (remote control fra en udenfor kroppen intelligens).
*snip* en masse om ligheder meller CIA og Gud.

Folk kan tro på hvad de vil, så længe deres overbevisninger ikke er til
ulempe i deres dagligdag. Hvis du går og er angst for "mystiske
påvirkninger" vil mange mene, at det er en god gerning at få dig indlagt.

> [...]
ikke kan bortforklare alt. Det
> kan ihvertfald være svært, overfor en sand troende, men CIA og aliens

Et af problemerne er bare, at du også prøver at forklare ting, som
sandsyneligvis har en mere naturlig forklaring. Der er en grund til at DR
aldrig har lavet programmet "en Unaturlig Forklaring". Desuden lader det
til, at du enten ikke ved så meget om den verden du lever i, eller også bare
er rimelig naiv. Det holder ikke at prøve at overbevise andre om CIA, ufoer
osv, hvis du ikke først prøver at sætte dig ind i at finde en videnskabelig
forklaring.

> At det så har noget med psykiatrisk afdeling at gøre, eller skizofreni,
kan kun skyldes CIA. Ingen anden
> har brug for, at få det karkateriseret som en sygdom!

Aha. Så der findes ikke galskab? Der findes ikke skizofreni? Det er bare
noget CIA har opfundet? I så fald har CIA eksisteret meget længere end jeg
troede (sarkasme). Tro mig, jeg har set gale mennesker.

> [...]
suppedasen. Og tror på "stemmer
> fra himmelen" og flyvende engle, og andet, som kunne erstatte vores

Folk, som kan se, at du ikke lever i den virkelige verden, og som i bund og
grund vil dig det bedste. Tag at snakke med din læge, med mindre du allerede
er for gal til at turde snakke med ham.

Fra : anonym

Dato : 05-04-04 23:11

Mon, 5 Apr 2004 20:21:13 +0200, "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev:
> [...]
> eget liv, eller at skade andre. Om det er det ene eller det andet, så synes

Sludder. Fordi at de er så gale, at efterretningsvæsenet før eller siden tager andres liv, fordi at de
har hørt om dem...

Naturligvis kan man "forgifte" dem med psykotiske stoffer, som gør at hjernen bliver ekstra følsom, og
påvirkelig overfor de sanseudtryk man sender ud med Mind Control. Og måske dermed få dem til at begå
selvmord. Langt større er chancen for, at blive fejldiagnostiseret hos en læge, såldes man bliver udsat
for et karmufleret mord, som at nogen står bag. Der hvor at selvmordschancen er størst, er hos mordere i
efterretningsvæsenets egne rækker. Eller andre steder, hos personer der deltager i mord. Lejesoldater er
også mere udsatte. Måske endog politifolk. Det er typisk folk, som sætter deres liv på spil for andre. Og
måske endog hjælper andre også, og med eget liv som indsats.

Med Mind Control, kan man sætte tanker i hovedet på folk. Men det er kun naturligt. Kun ved mind control
misbrug, har man et problem. I princippet kan man få folk til at begå selvmord, ved at de simpelthen
styres til det med radiobølger. Derved kan man lukke munden på dem. Måske mener du, at det er mildere at
lukke munden på dem, ved at gøre dem utroværdige, ved at sende dem på et sindsygehospital - og så måske
være tossede for livet?

Du skal tænke på, at mange "tosser", som styres, jo befinder sig ganske udmærket i samfundet. Og
biddrager positivt til forskning og udvikling.

Historierne om Mind Control, er sivet ud for længst, og ligger på nettet i stort målestok. Du kan læse
såvel videnskabelig litteratur. Og fordelene ved, at skulle forhindre at nogen taler om det syntes ikke
mere at eksistere. Med alt det, man kan læse på nettet, hvor både forskere, og Ph.D'er har sider om
sådanne emner, er det utroligt, at man stadig føler behov for at skjule noget.

Der er intet at skjule.

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 23:34

"anonym" <anonym@anonym.dk> wrote in message
*snip* alt dit sludder

> Der er intet at skjule.

Hvorfor er du så anonym?

Fra : Lars Kristensen

Dato : 05-04-04 23:40

anonym <anonym@anonym.dk> wrote in message news:<1103_1081176963@news.inet.tele.dk>...

>Hvordan at man "tænker" er også forskellig. Nogen tænker i ord og
billeder. Og >på en måde, taler de til sig selv. Også billeder "vises"
for ens indre skærm. >Præcis, som var det drømme.

Vi tænker ikke i ord og billeder, vi tænker (og drømmer) bioelektrisk,
som derefter omformes til ord og billeder. Analfabet, døve og blinde
tænker også og de tænker ikke i ord eller billeder. De tænker med
følelser, lugte eller smag.

Man tænker ud fra de sanser og evner man i det daglige bruger mest.

I dag har jeg drømme, hvor jeg zoomer ind på en ting. Før man gjorde
sådan noget på film og i TV, drømte jeg ikke sådan.

Angående UFOer i specielt USA, kan have to særlige årsager. Den ene
var massehysteri om "Den røde fare" (Sovjetunionen) og den ander var,
at der flere gange har været eksplosioner i atomraketsiloer, hvor
atomspringhovedet er blevet springt (sendt op), for netop ikke at få
en atomkatastrofe.

Myndighederne var ikke interessere i at almindelige folk kom for tæt
på de bortspringte springhoveder (her er der ikke tale om en
kernebombespringning, men om at toppen af raketten er sendt (sprængt)
bort af sikkerhedsgrunde), da der kan være giftige eller radioaktive
stoffer i det nærliggende område, hvor springhovedet er faldet ned.
Deraf er myten om de sorte UFO-mænd kommet og mangt og meget om Mind
Control.

Mind Control er jo ikke af nyere dato, selv sådan noget foregik i det
gamle Egypten og alle andre steder rundt om i verden. I dag kalder vi
det religion.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : anonym

Dato : 06-04-04 15:15

> I dag har jeg drømme, hvor jeg zoomer ind på en ting. Før man gjorde
> sådan noget på film og i TV, drømte jeg ikke sådan.

Mange drømme, er baseret på computerteknologi simuleringer, som foretages af CIA.
Før, at man zoomede ind i radio og fjernsyn, havde de ikke idéerne til, at lave
noget tilsvarende. Det kom først, da at zoom blev opfundet. Samme med farve. Efterhånden
som at deres teknologi bliver bedre, er de også bedre til at klare raytraceing ol. I starten
var alle drømme "optagne" og tankerne var en anden persons. Disse blev så, incl. drømmene
projekteret over, så at man trode de var interaktive, men reelt var ens tanker styret, og
man reagerede præcis som var man fjernstyert i en film - og uden nogen reel frivillighed.
Derfor var det mere simpelt at lave, og man kunne bruge lang tid på at lave disse, og behøvede
ikke, at interaktiv kunne reagere på folks tanker og følelser. Idag har man mulighed for begge
dele - altså både drømme, med tanker og hvor at alt man gør, er styret, og hvor man ikke har
nogen frivilighed, men måske ikke opdager noget fordi at man vælger personer som tænker som måske tænker
som en selv, og ellers kan man sige, at sådan vil man aldrig have gjort herefter. Andre drømme, er
computersimuleret, og hvor at man "virkelig" er med interaktivt. Her var tidligere problem med ray-
traceing, men er nu løst. Begge dele, kan idag gøres så tæt på virkeligheden, at man reelt må have love
for, hvad som man må, for at undgå at det bliver for slemt.

> [...]
> bort af sikkerhedsgrunde), da der kan være giftige eller radioaktive
> stoffer i det nærliggende område, hvor springhovedet er faldet ned.

Det er ikke utænkeligt. USA frigjorde tegningerne af en meget suspekt UFO, som de påstod var atomdrevet.
Måske var det for at holde folk væk. Måske var den "rigtig". Den hed Silver Bug. Derudover lavede man
flere andre ufo'er.
http://www.crystalinks.com/silverbug.html
http://www.laesieworks.com/ifo/lib/index.html
Flere ovenstående er "rigtige ufo'er".. Eller IFO'er.
Idag har også det danske forsvar investeret i UFO'er, og man får snart nogen små miniature UFO'er, som er
fjernstyret. Måske dog kun et par stykker. Gennerelt fås de i de helt små, og så er det mellemstørrelsen,
som er på ca. 2 - 3 meter. Udover UFO'er findes også mange andre miniaturekøretøjer, såsom miniature
ubåde, der også kan køre på land osv. De danske ufo'er skal bruges til overvågning. Man har også flere
robotter, som kan køre rundt, og f.eks. søge efter miner. Danmark har også været med i udvilkingen.

Man kan læse om nogen af forsvarets ufo'er, på http://www.nosc.mil/robots/index.html som er en side, med
flere fjernstyrede køretøjer og flyvende "ufo'er", fra en af USA's millirærs åbne sider. Hvis du så den
film, med den "løbske robot", som vaskede op, og smed alle tallerkenerne, så var det en løbsk,
fjernstyret robot, fra ovenstående, som var gået ud i "friheden"... Du kan selv finde ud af hvilken.

> Deraf er myten om de sorte UFO-mænd kommet og mangt og meget om Mind
> Control.

Mind Control, har nok mere på sig, og er ikke kun bundet til UFO'er.
Traditionelt set, har det hørt ind under psygologisk krigsførsel, og betragtes også som ikke dræbende
våben. Nogen gange, kan man læse om det, som elektronisk mind control.

Hvornår at man reelt kunne styre folk, ved at stimulere nerver, ved man ikke præcis. Men rapporterne om
hvordan, går tilbage til 30'erne for de første.

Idag, har vi kendskab til mus, som er fjernstyret. Vi har kendskab til, at man har fået fiskehjerner, til
at fjernstyre en robot. Og vi har kendskab til, at man har aftastet "synet" hos en kat. Derudover, har
man kunnet læse, om fjernstyrede bier, og idag, også fluer. Idag er teknikken så modnet, at den er gået
over og blevet kommercielt, og inden 5 år, har man måske flere interfaces direkte til hjernen.

Om at Mind Control, var noget som man brugte for at få folk væk fra UFO'er ved jeg ikke. Der var artikler
i 60'erne i amerikanske blade om, at man havde teknologien, til at kunne fjernstyre en abe. Og i 67 blev
det foreslået, at også "Lee Harvey Oswald" var fjernstyret, af sovjetunionen. Nu var Mind Control det
andet rumkapløb. Scanning Tunneling mikroskobet var - trods den store opfindelse - forholdsvis simpelt,
og allerede før elektronmikroskopet, havde man idéer om tilsvarende. Det er så IBM's store ære, at have
gjort det i praksis, og kendt for offentligheden. Hvis at man da bare havde haft den lidt før, så havde
vi haft ufo'er i 30'erne.

Fra : anonym

Dato : 06-04-04 15:57

> [...]
> Måske var det for at holde folk væk. Måske var den "rigtig". Den hed Silver Bug. Derudover lavede man

Der findes flere UFO'er med navnet "Silver Bug". En blev beskrevet i populær mekanik.

Jeg tror at dem på laesieworks.com er reelle.

Indtil nu, har jeg dog ikke set en drømme ufo. Som er elektrisk ladet, og sender lyde ud, eller ind i
hovedet på folk.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 09-04-04 12:52

Læs dette her grundigt Hr. Anonym......

Du er syg...... Alvorligt syg..... Jeg tror endda at du er så syg at du har
meget svært ved at skelne virkelighed fra fantasi, hvis du da overhovedet
HAR bare lidt evner tilbage i den retning..... Grunden til at du er syg
kunne KAN godt være fordi du render rundt med et implantat af en slags, men
desto længere du render rundt med det desto mere syg bliver du...

Derfor er det det mere vigtigt at du søger læge og forklarer ham disse ting
så han kan finde ud af hvad slags implantat det drejer sig om. Lægerne har
kæmpe databaser over ALLE slags implantater, så han skal nok finde ud af
hvilken du har Jo hurtigere jo bedre, for jo længere tid dette implantat
sidder, desto mere syg bliver du. Og en læge er den eneste som kan fjerne
det!!!

Får du det ikke fjernet i tide risikerer du at der sker frygtelige,
forfærdelige ting. Du risikerer at dette implantat til sidst overtager hele
kontrollen, således at du blot er efterladt som en tilskuer der tvinges til
at se disse uhyrligheder implantatet tvinger dig til at gøre..

Hvis du har set The Matrix, så tænk på lægen som Morpheus.. Han kan kun gøre
dig fri hvis du selv vil... Hvis du tager den GRØNNE pille så fjerner han
implantatet så du kan se sandheden med dine egne øjne!.... Tager du den BLÅ
pille vender du bare tilbage til drømmenes verden, og du får aldrig
sandheden at vide...

Nu skal du ikke komme med et længere svar på mit indlæg. Jeg gider ikke høre
det eftersom det er dit implantat som taler der!!!...

Bare fortæl mig HVILKEN pille du vælger????????????????

/ Michael...

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 09-04-04 16:56

KAn han ik' bare lave en hjelm af alu-folie. ?

Kasper

Fra : armor

Dato : 09-04-04 08:23

Beklæd dine vægge, loft og gulv med staniol så er der ingen chance for at
nogen stråler kan trænge ind i dit hoved. Du kan evt. også købe en
cykelhjelm og beklæde den, muligtvis er det nok. En tredie løsning er at
købe en scammer, der kan scamme de radio frekvenser aliens bruger, den er
lidt dyr men skulle være effektiv. Frekvensområdet skulle ligge fra pop FM
til Radio Luxembourg.
Held og Lykke.

rAnders.