MS Windows
briani 27239
hvordan finder jeg administrator adgangkod~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-04 17:04

Hej

Jeg ville igang med at lave en repair af windows, men jeg skal taste en
administrator adgangkode før denne handling.
Jeg mindes ikke at have lavet en sådan kode?
Hvordan kan jeg finde ud af hvad koden er?

Mvh Thomas

Fra : Fynbo

Dato : 03-04-04 17:59

"Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> administrator adgangkode før denne handling.
> Jeg mindes ikke at have lavet en sådan kode?
> Hvordan kan jeg finde ud af hvad koden er?

Hvad med at trykke på ENTER?
Det duer her.Har heller ikke lave adm. kode..

Fynbo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-04 18:09

"Fynbo" <Fynbo@fyn.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at trykke på ENTER?
> Det duer her.Har heller ikke lave adm. kode..

Det har jeg gjort. Så skriver den C:\ og så kommer jeg ikke videre. Jeg
aner ikke hvad jeg skal skrive.

Mvh Thomas

Fra : Fynbo

Dato : 03-04-04 18:14

> Det har jeg gjort. Så skriver den C:\ og så kommer jeg ikke videre. Jeg
> aner ikke hvad jeg skal skrive.
>

> Mvh Thomas

Hmm...

Er der andre der har nogen ideer?

Fynbo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-04-04 19:12

Thomas Hjort skrev:

> Det har jeg gjort. Så skriver den C:\ og så kommer jeg ikke
> videre.

Er det ikke Recovery Console du har startet så?
Se: <http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-04 19:27

> Er det ikke Recovery Console du har startet så?
> Se: <http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair>

Du har sikkert ret:

3: Spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din
installation (nyinstallation)

4: Nu kan du så vælge, hvilket drev/partition din nye installation skal
ligge på, og her er det gerne dit C drev, med mindre du kører dualboot.

Jeg tror jeg har taget R istedet for installation under punkt 3. Prøver lige
igen.

Mvh Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-04-04 19:04

Thomas Hjort skrev:

> [...]
> en administrator adgangkode før denne handling.
> Jeg mindes ikke at have lavet en sådan kode?
> Hvordan kan jeg finde ud af hvad koden er?

....du skal reparere via "Installér" - så ber den ikke om nogen kode...
Hans

Fra : Fynbo

Dato : 03-04-04 19:10

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> ...du skal reparere via "Installér" - så ber den ikke om nogen kode...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Selvfølgelig... Sådan var det..
Tak, Hans...

Fynbo

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-04-04 17:58

Fynbo skrev:

> Selvfølgelig... Sådan var det..
> Tak, Hans...

Velbekomme!
Hans

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-04 19:11

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> ...du skal reparere via "Installér" - så ber den ikke om nogen kode...
> --

Jeg booter jvf:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Så gør den.
Skal jeg ind på selve XP CD'en og vælge repair?

Mvh Thomas

Fra : Pico

Dato : 03-04-04 20:08

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
> Så gør den.
> Skal jeg ind på selve XP CD'en og vælge repair?

Du vælger Install når du første gang får muligheden i stedet for at Reperere.
Når så installationen er i gang fortæller den dig der er et OS og du får her
muligheden for at reperere, det er så det du vælger, så bliver XP installeret
som en ny installation, men alle dine indstillinger programmer mm.
bibeholdes. Det er da ellers godt forklaret på ovenstående hjemmeside så
det undre mig du er i tvivl Når jeg skal lave sådan noget hvor jeg skal huske
flere ting printer jeg det gerne ud, det letter det for os ældre
Pico

Fra : Steen Wrem

Dato : 04-04-04 14:55

On 03/04/04 21:08, in article c4n2n6$2jnnqm$1@ID-184913.news.uni-berlin.de,
"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> [...]

Hvis det win xp, så prøv admin1234 eller admin12345 eller admin123456

Kan ikke lige huske hvilken een det er

Lad mig lige høre om det virker

Vh steenw

Fra : Simmaster

Dato : 12-04-04 10:09

"Thomas Hjort" skrev d. 03-04-04 17:04 dette indlæg :
> [...]
> administrator adgangkode før denne handling.
> Jeg mindes ikke at have lavet en sådan kode?
> Hvordan kan jeg finde ud af hvad koden er?

Hey der.....
Hvis du aldrig har lavet en administrator adgangskode, opg der vel og
mærke ikke er andre der har gjort det, skulle du bare kunne lade være
med at taste koden. Når den beder om koden så trykker du bare enter uden
at taste noget ind.

http://www.kandu.dk/