får snart grå hår i nakken over mit nye tr~
Fra : Futte

Dato : 03-04-04 16:25

Hej

Jeg har brug for noget hjælp til trådløs netværk er ved at få grå hår i
nakken, vi har købt 2 netkort type D-Link 54Mbit Wireless PCI netkort og et
AP type Asus wl-330 og har sat det sammen med vores adsl modem fra tdc og
efter at have sat delene i og vil køre setup fra asus cd kan programmet der
scanner efter AP ikke finde vores AP, vi får et netværk der hedder APASUS
men kan ikke komme på og heller ikke med 192.168.1.1 via IE

Er total ny i trådløst netværk, hvor og hvordan kan jeg få fat i mit AP er
der nogen der har en guide til det eller en hjemmeside

MVH

G og K

Fra : Bent Mortensen

Dato : 03-04-04 16:40

"Futte" <fnugi20003(spam)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er total ny i trådløst netværk, hvor og hvordan kan jeg få fat i mit AP er
> der nogen der har en guide til det eller en hjemmeside

Hej
Prøv den her adr 192.168.0.1 det plejer at være den der virker

Fra : Futte

Dato : 04-04-04 06:23

> Hej
> Prøv den her adr 192.168.0.1 det plejer at være den der virker

Hej
> Prøv den her adr 192.168.0.1 det plejer at være den der virker

Hej'sa igen
det virker heller ikke kan kun få tilgang hvis jeg bruger ad-hoc men ikke
til internettet har prøvet på min gen pc nu her den kan åben bart ikke lige
det netkort for når jeg vil slukke min pc genstarter den bare hele tiden, så
det er lidt øv

MVH
futte

Fra : Futte

Dato : 04-04-04 19:11

Jeg kan stadig ikke komme på vores netkort kan ikke finde den netværksnøgle
har lagt et billede i dk.binaer