Problemer
Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 03-04-04 10:48

Hej gruppe.
Jeg prøver igen - mit første indklæg er vist blevet væk.
Jeg håber I kan hjælpe en håbløs amatør.
Jeg har købt en D-Link router DI-514 samt en DWL-510 adapter. Alt er
installeret efter forskrifterne, men det virker ikke. Den maskine hvor
adapteren er installeret kan ikke åbne programmer. Der er
internetforbindelse, men jeg får hele tiden meddelelsen - Run time error -
når jeg vil åbne et program. Hvad er der galt..?

Med venlig hilsen

Karsten

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-04-04 09:58

Karsten Enevoldsen <voldsremove@mail.dk> wrote:

> Jeg prøver igen - mit første indklæg er vist blevet væk.

Dit indlæg er kommet frem. Og se her
http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html#1.12
(pointen er at det tager mere end 20 minutter af afgøre om dit indlæg
virkelig er blevet væk).

--
Jesper Lund

Fra : Sander

Dato : 04-04-04 07:53

Nu har jeg ikke kendskab til trådløse routere, men kunne det ikke tænkes at
dit netkort
skal registreres i routeren for at du kan komme igennem, hvis ikke din
forbindelse som default
står åben for hvem som helst der kunne tænke sig at bruge din forbindelse.
Sander.