? Nogen der mangler en Daihatsu til reserv~
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 03-04-04 07:58

Daihatsu CS Charade 1.0 med havareret motor, men først skal synes August
2004 og har nummerplader, søger et sted at komme til gavn.

Mod mindre vederlag - selvfølgelig.

Palle Bugtrup, Djursland 86 372 627
palle.bugtrup@privat.dk

Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-04-04 08:34

"Palle Bugtrup" <pilgrim.cyclemotors(GLEM)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Daihatsu CS Charade 1.0 med havareret motor, men først skal synes August
> 2004 og har nummerplader, søger et sted at komme til gavn.

> [...]
2 skumfiduser er budt......

(Hint: prøv dk.marked.privat.bil, i stedet)

Kent Nielsen

Fra : Christabel & Anders

Dato : 05-04-04 22:38

Min kammerat havde engang sådan èn i sort, som vi trillede meget omkring i
(vi kaldte den for limousinen). Det sjove ved den var, at den f.eks. ikke
kunne holde sig selv i live i tomgang så det var ikke altid nemt at holde
for rødt lys (træde på bremsen, give gas og evt. koble gear ind). Men vi
havde nu meget sjov med denne vogn, glemmer heller aldrig den gang hvor jeg
var blevet rimlig fuld på et værthus og ringede efter kammeraten for at han
skulle hente mig, vi nåede aldrig igennem den første rundkørsel før jeg
brækkede mig......

Det var tider!
Anders