MS Windows
briani 27239
WinXp pro dk fejl
Fra : Erik

Dato : 02-04-04 23:29

Hejsa

Jeg har fået en underlig fejl. Hver gang, at jeg booter. Kommer der et
vindue frem med overskriften "Project1" nedenunder stå der "Run-time error
53, File not found".

Hvordan finder jeg fejlen?

På forhånd tak
Erik

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-04-04 23:45

Hej Erik, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har fået en underlig fejl. Hver gang, at jeg booter. Kommer
> der et vindue frem med overskriften "Project1" nedenunder stå der
> "Run-time error 53, File not found".
>
> Hvordan finder jeg fejlen?

Nu ved jeg ikke, hvad du har på pc'en, diverse omstændigheder etc.
Men tag evt. kigger på
<http://www.google.dk/search?q=Run-time+error+53&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&start=10&sa=N>

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Erik

Dato : 02-04-04 23:54

> Nu ved jeg ikke, hvad du har på pc'en, diverse omstændigheder etc.
> Men tag evt. kigger på

<http://www.google.dk/search?q=Run-time+error+53&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
&start=10&sa=N>

Godt så er jeg sq på dybtvand Er ikke så god til udenlandsk....

/Erik

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-04-04 23:46

Det er næppe en 'WinXp pro dk fejl'

Fra : Erik

Dato : 02-04-04 23:55

> Det er næppe en 'WinXp pro dk fejl'
Ok, men hvordan finde jeg frem til kilden?

/Erik

Fra : dk_sz

Dato : 03-04-04 12:40

> Jeg har fået en underlig fejl. Hver gang, at jeg booter. Kommer der et
> vindue frem med overskriften "Project1" nedenunder stå der "Run-time error

Tester du noget beta software eller eget der starter op hver gang samtidigt
med WinXP?
Jeg ved at "Project1" er default navngivning for programmer fx lavet i
Delphi (sikkert også andre værktøjer).

mvh
Thomas

Fra : Erik

Dato : 03-04-04 18:14

> [...]
samtidigt
> med WinXP?
> Jeg ved at "Project1" er default navngivning for programmer fx lavet i

Jeg tset ingen ting og ved ikke hvad Delphi er!

/Erik

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-04-04 18:36

Erik skrev i en meddelelse:
> Jeg har fået en underlig fejl. Hver gang, at jeg booter. Kommer der et
> vindue frem med overskriften "Project1" nedenunder stå der "Run-time
> error 53, File not found".
>
> Hvordan finder jeg fejlen?

Problemet kan måske afhjælpes ved at rense registeringsdatabasen. Dette
kunne du evt. gøre med flg. program[1]. Dog skal det lige siges at der
er nogen der har oplevet at Windows er gået ned ved at lave en rensning.
Personligt har jeg aldrig haft problemer med det.

[1] url:http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-881470.html?tag=lst-0-1
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Erik

Dato : 03-04-04 18:48

> [...]
> er nogen der har oplevet at Windows er gået ned ved at lave en rensning.
> Personligt har jeg aldrig haft problemer med det.

Er afprøvet. Desværre uden held Og nu begynder de grå hår og sætte
sig....

/Erik

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-04-04 18:57

Erik skrev i en meddelelse:

> Er afprøvet. Desværre uden held Og nu begynder de grå hår og
> sætte sig....

Hvad så med
Kør... -> msconfig
under det sidste faneblad kan du se alle de filer der starter op når du
booter. Er der en af dem der referere til et Project1?

Fra : Erik

Dato : 03-04-04 19:10

> Hvad så med
> Kør... -> msconfig
> under det sidste faneblad kan du se alle de filer der starter op når du
> booter. Er der en af dem der referere til et Project1?

Desværre heller ikke.....

/Erik

Fra : Erik

Dato : 03-04-04 20:42

Tror jeg har fundet filen, som er skyld i balladen. den hedder
"Visualboyadvance.exe". For når den bliver kørt. Så starter den op også
kommer fejlbekeden ("Project1" nedenunder stå der "Run-time error 53, File
not found".)

Har fjernet alt, som jeg kan finde med filen også i regedit, men lige lidt
hjælper det. få stadigvæk fejlbeskeden når jeg booter....

/Erik

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-04-04 15:54

Erik wrote:
> [...]
>
> Har fjernet alt, som jeg kan finde med filen også i regedit, men lige
> lidt hjælper det. få stadigvæk fejlbeskeden når jeg booter....

Har du også nægtet filen at starte i msconfig?

Søren

Fra : Erik

Dato : 06-04-04 08:15

> Har du også nægtet filen at starte i msconfig?

Nej, Jeg pløjet msconfig igennem og den er er ikke og finde der

/Erik

Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-04-04 11:32

Erik wrote:

> Nej, Jeg pløjet msconfig igennem og den er er ikke og finde der
>
> /Erik

Måske står der noget her, der kan hjælpe:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.ogid.html

Søren

Fra : Erik

Dato : 06-04-04 12:09

> Måske står der noget her, der kan hjælpe:
> http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.ogid.html

Er tjekket med NAV2004 og div. online scannere. Uden at jeg fandt noget...

/Erik

Fra : jv

Dato : 06-04-04 12:34

> [...]
> kommer fejlbekeden ("Project1" nedenunder stå der "Run-time error 53, File

Visualboyadvance.exe er åbenbart en emulator til afvikling af
gamboy-advavance spil på en pc.

Fra : Erik

Dato : 06-04-04 13:58

> Visualboyadvance.exe er åbenbart en emulator til afvikling af
> gamboy-advavance spil på en pc.

Det vil jeg også tro... hvade gæster hvor knægten fok lov og lege (for sidst
gang )

Fejl kommer vær gang, at jeg boot og filen er der eller er slettet..... Køre
jeg filen komme fejl meddelsen med det samme.

/Erik

Fra : jv

Dato : 06-04-04 14:12

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Køre
> jeg filen komme fejl meddelsen med det samme.

Jeg mener at visualboyadvance.exe ligger i en zip fil. Og hvis knægten har
installeret dette program må han formodentlig have downloadet denne zip fil,
som så ligger et eller andet sted på din harddisk.
Måske skulle du prøve at installere dette program een gang mere og herefter
fjerne det via "tilføj/fjern programmer"

Fra : Erik

Dato : 07-04-04 11:06

> [...]
> Måske skulle du prøve at installere dette program een gang mere og
herefter
> fjerne det via "tilføj/fjern programmer"

Det gør den også, men den lå alene.... og der er intet i "tilføj/fjern
programmer".

/Erik