Hvor kan man købe plakater?
Fra : Koeffe

Dato : 02-04-04 23:05

Hvor på nettet kan man købe plakater? (musik)
Hovedsageligt er jeg interesseret i sort/hvid plakater.

Findes der evt. et sted hvor man selv kan indlevere et billede til en
plakat, uden det bliver alt for dyrt?

--
Koeffe

Fra : Thomas

Dato : 02-04-04 23:20

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der evt. et sted hvor man selv kan indlevere et billede til en
> plakat, uden det bliver alt for dyrt?

Det kommer an på hvad du mener med selv at indlevere et billede,
og hvad du mener er 'for dyrt'

Hvis du f.eks. selv har taget et godt billede til en koncert, som du gerne
vil have lavet til en plakat, kan du gå ned til din lokale fotohandler og få
det lavet... Et billede på 50x75 centimeter, lavet fra dig eget negativ
koster det omkring 150-200 kroner...
Skal det være fra et billede fra et blad, en bog eller lign. må butikkerne
simpelthen ikke lave det, da det er i strid med copyright lovgivningen...

Mvh. Thomas
(uddannet i fotobutik)

Fra : Koeffe

Dato : 03-04-04 01:17

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil have lavet til en plakat, kan du gå ned til din lokale fotohandler og

> det lavet... Et billede på 50x75 centimeter, lavet fra dig eget negativ

Jamen er det så et billede/foto (læs: blankt) eller er det en plakat af tykt
papir?
Og er det så billigere hvis det er sort/hvid?

> Skal det være fra et billede fra et blad, en bog eller lign. må butikkerne
> simpelthen ikke lave det, da det er i strid med copyright lovgivningen...

Går man op i det, i praksis?

--
Koeffe

Fra : Thomas

Dato : 03-04-04 02:31

> [...]
tykt
> papir? Og er det så billigere hvis det er sort/hvid?

Det er et stort foto. (Foto-papir) Og det er i farve... Sort/hvid er
muligvis
en anelse dyrere...

> Går man op i det, i praksis?

Jep... Hvis butikkerne ikke vil have en kæmpe bøde, er det en god idé at
overholde lovgivningen...

..Thomas

Fra : TDJ

Dato : 03-04-04 15:37

"Koeffe"
> Findes der evt. et sted hvor man selv kan indlevere et billede til en
> plakat, uden det bliver alt for dyrt?

Ja.
Find en ledig kopimaskine. Omkostningerne er minimale, og du kan også opnå
en hvis kvalitet.

-TDJ

Fra : Koeffe

Dato : 03-04-04 18:26

"TDJ" <theis(REMOVE_THIS)@duelund.info> skrev i en meddelelse

> Find en ledig kopimaskine. Omkostningerne er minimale, og du kan også opnå
> en hvis kvalitet.

Man kommer vel ikke op på et format større end A3 så? Eller hvad?

--
Koeffe

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-04-04 16:03

Koeffe wrote:
> Hvor på nettet kan man købe plakater? (musik)
> Hovedsageligt er jeg interesseret i sort/hvid plakater.
>
> Findes der evt. et sted hvor man selv kan indlevere et billede til en
> plakat, uden det bliver alt for dyrt?

Jeg mener at TP Musik laver plakater fra pladecovers. Hvad det koster og om
det er lovligt, ved jeg ikke.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-04-04 18:33

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

50 x 50 cm 150 kr og 70 x 100 cm 200 kr

http://www.tpmusik.dk/ Tilbud Tilbudsavis side 17

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk