Bremseskiver til Scorpio (Update II)
Fra : Brian Sørup

Dato : 02-04-04 21:18

G'Aften

SÅ er der endelig kommet styr på sagerne......
Skiverne er bestilt hos D&W Repair via en stråmand i Flensborg.

Det er endnu engang bevist at denne gruppe er velfungerende og benyttet
af mennesker der ikke bare er ligeglade med andres problemer.

- et stort TAK til Fly skal lyde herfra )
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-04 21:33

Brian Sørup wrote:
> - et stort TAK til Fly skal lyde herfra )

He he...

Jeg har nævnt for Fly at han burde oprette en service for d.f.b brugere
dernede...

Att.: Min ATV kører godt. Tak for hjælpen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-04-04 21:50

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev :

>G'Aften

selv g'aften.

>SÅ er der endelig kommet styr på sagerne......

Det tog da osse lidt tid ;)

>Skiverne er bestilt hos D&W Repair via en stråmand i Flensborg.

Og hvad endte prisen så op i ?

>Det er endnu engang bevist at denne gruppe er velfungerende og benyttet
>af mennesker der ikke bare er ligeglade med andres problemer.

Man bliver af og til ganske imponeret.

>- et stort TAK til Fly skal lyde herfra )

flot træk ..

Fik du nogensinde organiseret en brugsforvirring til æsken i grunden ?

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-04-04 22:01

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> selv g'aften.

> Det tog da osse lidt tid ;)

jow jow

> Og hvad endte prisen så op i ?

ca. 230€

> Fik du nogensinde organiseret en brugsforvirring til æsken i grunden ?

Jeg fik fat i en instruktionsbog hos Birgers Billige Bilbøger - og
bestilte en Haynes på www.haynes.co.uk

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car