Hundepension
Fra : pedellen

Dato : 02-04-04 18:45

Hej NG

Her i påsken skal vi på ferie. For første gang vil vi gerne prøve at
være afsted uden hundene. Hundepensionen er bestilt. Men, nu har jeg
lige opdaget, at den ene er kommet i løbetid. Så mit spørgsmål er nu,
om den må komme i pension, når den er i løbetid. Og ja, jeg ved godt, at
jeg bare kan spørge på pensionen, men jeg vil gerne vide, hvad normal
praksis er.

Med venlig hilsen
Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : KennelKipler

Dato : 02-04-04 21:19

"pedellen" skrev d. 02-04-04 18:45 dette indlæg :

Normal praksis er at en tæve i løbetid koster et ekstra gebyr.

MVH Marie.
www.kiplers.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Winther

Dato : 02-04-04 23:24

"KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> "pedellen" skrev d. 02-04-04 18:45 dette indlæg :
>
> Normal praksis er at en tæve i løbetid koster et ekstra gebyr.

Hvorfor dog det?

Vh. Winther