MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP ødelagde indholdet på et digitalkameraf~
Fra : _paul

Dato : 02-04-04 19:32

Jeg er storbruger af dvalefunktionen. Og jeg kan finde på at skifte tilbehør mens mit
system er i dvale. Bl.a. skift mellem forskellige flashram.
Igår endte det med at biblioteket på et flashram var helt smadret. Alle filer var tabte.
Sidste år har jeg oplevet at en hel hardiskpartition røg på den måde.

Er der andre, som har oplevet noget i den retning??? Det er en alvorlig sag.

Jeg er ikke i stand til at komme med en forklaring, men måske findes løsningen her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=b997cc5f-4483-4edc-a17e-6f659a033b0d

Indtil videre holder jeg op med at bruge dvale.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-04-04 19:24

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er ikke i stand til at komme med en forklaring, men måske findes løsningen her:

Det må jo skyldes at enhederne ikke får skrevet cachen inden strømmen afbrydes - Flashram kan jeg ikke gennemskue, men når det
gælder harddiske behøver problemet ikke ligge i Windows men kan godt ligge i hardwaren...

Jeg vil anbefale at du går ind i enhedshåndtering og fjerner fluebenene i ' Aktiver cachelagring på disken' for alle relevante
drev - harddiske og ramdiske. Det sænker nok systemydelsen en anelse, men til gengæld taber du ikke data ifm dvale (eller
strømudfald).

<mlr>

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-04-04 21:52

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> system er i dvale. Bl.a. skift mellem forskellige flashram.
> Igår endte det med at biblioteket på et flashram var helt smadret. Alle

www.pcinspector.de

Smart recovery er gratis og kan formentlig redde dine filer.

Kurt