retssikkerhed: privatliv kontra arbejdsliv
Fra : Andropov

Dato : 02-04-04 18:24

Anita skrev:

> Det er forbudt at besidde børneporno. Disse mennesker har en trang, som
>får
> dem til at tilsidesætte denne lov. Som forælder ville jeg også være bange
> for om de kunne finde på at begå grovere lovovertrædelser overfor mit barn
> pga. samme trang.

>Og det skulle de få lyst til (at begå grovere forbrydelser) fordi det
nu
>pludeslig er opdaget, at de er i besidelse af disse materialer? På
trods at
>at de (formentlig) ikke har begået grovere forbrydelser tidligere.

Men på teksttv kunne man læse at ca. 30 af de 119 som blev anholdt for
besiddelse af børneporno havde et job hvor de omgikkes børn f.eks. som
lærere, pædagoger o.s.v. Ifølge loven skal staten informere en sådan
offentlig arbejdsplads om at vedkommende har kigget på børneporno.
Synes du det er i orden så ?
Man kunne eventuelt forestille sig at de anholdte skulle afsone
samfundstjeneste ved siden af deres normale arbejde og at
arbejdspladsen så ikke behøvede at vide noget om at vedkommende havde
begået noget strafbart.....

Fra : Anita

Dato : 02-04-04 20:27

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> [...]
> lærere, pædagoger o.s.v. Ifølge loven skal staten informere en sådan
> offentlig arbejdsplads om at vedkommende har kigget på børneporno.

I princippet nej! Jeg blander mig ikke i hvad folk foretager sig i deres
private hjem. Nogle piratkopirer spil, film, musik m.v. andre ser på porno.
Det er selvfølgelig kedeligt at folk overtræder loven, men i første omgang
kan jeg ikke se, hvad det har med deres arbejde at gøre, så længe de passer
deres job og opfører sig ordentligt dér.

Så kan man altid bagefter gå ind og se på de pædagogiske og menneskelige
aspekter i det. At lærere og pædagoger er at betragte som rollemodeller for
børnene. Men kom ikke og sig at alle pædagoger og lærere overholder
fartbegrænsningerne og ingen af dem ejer et stykke kopieret software, musik
eller lign. Men der er vel ingen der opponerer imod at de kan passe deres
job af dén grund?

> [...]
> samfundstjeneste ved siden af deres normale arbejde og at
> arbejdspladsen så ikke behøvede at vide noget om at vedkommende havde

Ja, det kunne man da godt forestille sig... Ser ikke helt hvor du vil hen
med det?

Venligst Anita

Fra : Per O. Madsen

Dato : 03-04-04 07:46

> [...]

musik
> eller lign. Men der er vel ingen der opponerer imod at de kan passe deres

Til det vil jeg sige, at jeg overhovedet ikke kan se hvad en banal
hastighedsoverskridelse har med misbrug af børn at gøre. De to overtrædelser
er slet ikke i samme klasse !
Jeg ville ikke føle mig tryg ved at mine eventuelle børn skulle passes af en
person, som i visse situationer finder børn seksuelt interessante. På samme
måde ville jeg heller ikke låne min bil ud til en person som er blevet dømt
for at køre uforsvarligt. Det kan godt være han ikke gør det igen, men jeg
vil altså ikke lægge barn/bil til forsøget !

Per O.

P.S. Med hensyn til det faktum at Anita ikke er bange hvis der går en mand
bag hen .... tjaee det er der jo også andre piger som ikke har været, og de
er altså blevet voldtaget alligevel. Bagefter er de bange .... men det er
lidt sent.

Fra : Anita

Dato : 03-04-04 10:01

"Per O. Madsen" skrev

> Til det vil jeg sige, at jeg overhovedet ikke kan se hvad en banal
> hastighedsoverskridelse har med misbrug af børn at gøre. De to
overtrædelser
> er slet ikke i samme klasse !

Prøv nu at skelne!

At man ser på billeder af kriminelle handlinger, betyder ikke at man ønsker
eller påtænker at udføre disse handlinger selv. I så fald skulle der godt
nok være mange børn (som spiller voldelige computerspil) der fik lyst til at
slå folk ihjel.

> Jeg ville ikke føle mig tryg ved at mine eventuelle børn skulle passes af
en
> person, som i visse situationer finder børn seksuelt interessante.

Hvorfor? Hvad folk tænker/føler kan du vel ikke dømme dem på? Det er deres
handlinger du må vurdere. Ellers må vi jo straks indføre et tankepoliti.

Hvis folk er professionelle (både den pædofile og kollegerne) ser jeg ingen
grund til bekymring.

> [...]
> for at køre uforsvarligt. Det kan godt være han ikke gør det igen, men jeg
> vil altså ikke lægge barn/bil til forsøget !

Men så _har_ han jo også udført en handling, der kunne eller forsagede
skade.

Jeg synes bare at man bør skelne og især vurdere de enkelte tilfælde,
fremfor at skære alle over én kam.

> [...]
de
> er altså blevet voldtaget alligevel. Bagefter er de bange .... men det er

Jeg gider bare ikke spilde mit liv med at være bange.

Venligst Anita

Fra : Per O. Madsen

Dato : 03-04-04 10:58

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handlinger du må vurdere. Ellers må vi jo straks indføre et tankepoliti.

Er det ikke en handling at downloade børnoporno fra internettet ? Jeg dømmer
dem på den kriminelle handling som de har foretaget, og mener stadig at de
ikke burde have med børn at gøre i resten af deres liv. Jeg er, åbenbart i
modsætning til dig Anite, ikke sådan et jeg antager at alle er retskafne og
lovlydige og gode som grundregel. De må bedømmes efter deres handlinger, og
hvis en af disse handlinger er at besidde/udbrede børneporno, ja så er jeg
fordomsfuld af helvede til, for så synes jeg de skulle smides i et sort hul,
og nøglen smides væk. Hvis du er tryg ved at sende dine børn i hænderne på
sådan en type, så for min skyld ingen alarm, men jeg synes nu det er en
smule naivt.

> Hvis folk er professionelle (både den pædofile og kollegerne) ser jeg
ingen
> grund til bekymring.

Det ændrer ikke ved at jeg ville være meget nervøs for at have børn som
skulle passes på af en person med hang til børneporno. Jeg ville heller ikke
have mine børn med ud at køre med en person som jeg ikke mente havde magt
over sin bil, og som kørte uforsvarligt. Så vil jeg blæse på om andre mener
det modsatte.

Fra : Anita

Dato : 03-04-04 11:42

"Per O. Madsen" skrev

Men det var ikke det du skrev:

"Jeg ville ikke føle mig tryg ved at mine eventuelle børn skulle passes af
en
person, som i visse situationer finder børn seksuelt interessante."

Her er der ikke tale om handling, men tanker, følelser, præferencer.

> Jeg er, åbenbart i
> modsætning til dig Anite, ikke sådan et jeg antager at alle er retskafne
og
> lovlydige og gode som grundregel.

Nej åbenbart ikke. Men hvorfor skal børnene, der spiler totalt voldelige og
morderiske computerspil så ikke spærres inde? De må da allesammen være
potentielle mordere uden evne til at styre deres handlinger, eller hvad?

> [...]
> fordomsfuld af helvede til, for så synes jeg de skulle smides i et sort

Tja, jeg synes bare de skal have den straf som samfundet nu engang idømmer
dem. Hverken mere eller mindre.

> [...]
> have mine børn med ud at køre med en person som jeg ikke mente havde magt
> over sin bil, og som kørte uforsvarligt. Så vil jeg blæse på om andre

Og det skal du også bare gøre. Men det skal vel ikke afholde os fra at
udveklse synspunkter og diskutere disse, vel?

Venligst Anita

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 07:53

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> person, som i visse situationer finder børn seksuelt interessante."
>
> Her er der ikke tale om handling, men tanker, følelser, præferencer.

Handlingen, at downloade og opbevare børneporno, tilkendegiver tanker,
følelser og præferencer. Det er handlingen, som vil blive dømt efter, men
forældrene vil huske motiverne mere end handlingen. Og med god grund, hvis
du spørger mig. Der er forskel på det interessante, og så det, som tænder os
seksuelt. Man kan søge adspredelse med voldelige spil, ikke voldelige spil,
en god bog osv. Man gør det for at søge adspredelse. Den seksuelle drift er
helt anderledes, og lader sig slet ikke i samme grad tilfredsstille på anden
vis.

> [...]
> morderiske computerspil så ikke spærres inde? De må da allesammen være
> potentielle mordere uden evne til at styre deres handlinger, eller hvad?

Hvis de foretrak voldelige og morderiske spil frem for andre, ville jeg som
forælder mene, at mit barn var sygt, og burde have hjælp. Men sådan er det
jo for de færreste. De fleste (incl. mig selv) kan lide spil med action - og
de er måske ofte voldelige, men det er ikke dér normale mennesker får deres
kick. Så jeg synes ikke de to ting kan sammenlignes.

> hul,
>
> Tja, jeg synes bare de skal have den straf som samfundet nu engang idømmer
> dem. Hverken mere eller mindre.

Som i det øvrige samfund er der forskellige holdninger her i gruppen. Du
trækker den ene vej mht. straf, jeg trækker den anden. Men jeg er glad for,
at vi kan tale ordenligt om det.

> ikke
> mener
>
> Og det skal du også bare gøre. Men det skal vel ikke afholde os fra at
> udveklse synspunkter og diskutere disse, vel?

Nej. Men som forælder ville mange vælge at tage sit barn ud af en
institution, hvis man var bare det mindste i frygt for risikoen. Og der er
få ting, som ville sætte mig mere frygt i hovedet for mit barn, end at en af
dem, som jeg overdragede mit barn til, skulle have tendenser i den retning.

Mvh Johan

Fra : Big dane

Dato : 07-04-04 20:47

Hejsa
"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> [...]
af
> dem, som jeg overdragede mit barn til, skulle have tendenser i den

Egentlig meget enig, men vi kan også lige hive et andet faktum frem, som jeg
synes er langt mere tankevækkende.
Synes I ikke, at det var en usædvanlig alarmerende høj procentdel af dem,
der blev anholdt, som var ansat i børnepasningsfagene?
Jeg synes det er betænkelig mange og jeg vil da næsten som forælder være
nervøs for at sætte børn i daginstitution overhovedet.
Pædofilernes landsforening *gg* nåh nej pædagogernes burde da på baggrund af
dette også lige se at få gang i noget selvransagelse af en eller anden
slags.

I bund og grund mener jeg, at folk ikke skal klandres for noget før de er
blevet dømt og denne sammenblanding af arbejdsliv og privatliv er en usund
og hysterisk udvikling af hele kongstanken i det danske retsvæsen. I
særdeleshed fordi der er så mange voldsomme følelser involveret, når talen
falder på pædofili og børneporno.

Lige for fuldstændighedens skyld skal jeg da åbent erklærer mig for stor
modstander af alle former for børnemishandling og udnyttelse! Det skal der
slet ikke herske tvivl om.
Men lynchning af ikke dømte medborgere og overfortolkninger af ting som:
hvis han kigger på en bar bårne numse, så knepper han nok min unge med sin
28 cm-er kan jeg altså slet ikke få til at passe ind i et mønster, hvor
folks fordomme skal være bestemmende for denne persons fremtid. Det er
overkill udover alle grænser.

BD

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:33

In article <c4m1n1$le$1@news.net.uni-c.dk>, digitalNEJTAK@osterbo-net.dk
says...

> ønsker
> at

> af

> Er det ikke en handling at downloade børnoporno fra internettet ?

At downloade et billeder er ikke lig med at nogen er blevet overfaldet.

> [...]
> over sin bil, og som kørte uforsvarligt. Så vil jeg blæse på om andre mener

Og din kone må ikke omgås andre mænd for det kunne jo være de havde
urene tanker om hende. Du er måske muslim?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-04-04 09:30

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Og din kone må ikke omgås andre mænd for det kunne jo være de havde
> urene tanker om hende. Du er måske muslim?

Du siger det jo som om det er et skældsord!

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 04-04-04 13:49

In article <406fc77b$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, l-
hansen@REMOVEpost4.tele.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> <Snip>
>
> Du siger det jo som om det er et skældsord!

Uh, det må du undskylde.

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 07:59

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <c4m1n1$le$1@news.net.uni-c.dk>, digitalNEJTAK@osterbo-net.dk
> says...

> At downloade et billeder er ikke lig med at nogen er blevet overfaldet.

Måske, måske ikke. At køre for stærkt i byen er heller ikke lig med
færdselsdrab - men det skal straffes alligevel.

> Og din kone må ikke omgås andre mænd for det kunne jo være de havde
> urene tanker om hende. Du er måske muslim?

Hans kone har meget større chance for at træffe et selvstændigt valg end et
barn. Hans kone kan ikke på samme måde manipuleres. Hans kone ved hvad hun
går ind til, hvis hun lader sig forføre.

Fra : PerX ...

Dato : 05-04-04 11:57

In article <c4r02t$mkg$1@news.cybercity.dk>, dsl130739
@vip.cybercity.SLETTESdk says...

> Måske, måske ikke.

Fakta.

> At køre for stærkt i byen er heller ikke lig med
> færdselsdrab - men det skal straffes alligevel.

Irrelevant sammenligning.

> [...]
> barn. Hans kone kan ikke på samme måde manipuleres. Hans kone ved hvad hun
> går ind til, hvis hun lader sig forføre.

Så grund holdningen er stadig at hun kan blive overfaldet af alle mænd
fordi de fleste er heteroseksuelle. Stadig lige hysterisk.

Fra : Andropov

Dato : 03-04-04 10:09

Anita skrev:

> [...]
> mistanken er be- eller afkræftet. Og det er også en af grundene til at jeg
> som mand ikke vil arbejde med børn. Jeg har ikke lyst til at føle mig
> mistænkt (som andre jeg kender i branchen har oplevet). Sådan burde det
ikke
> være for det ukrænkende flertal; men jeg ville heller ikke selv tage
> chancen, hvis en ansat i mit barns børnehave fik et plette rygte.

>Du siger altså hermed at mænd bare kan lade være med at arbejde med
børn,
>overhovedet?

>Pst: Kvinder kan også være pædofile eller krænkere!

Men af de 119 som blev taget med børneporno var der kun 2 kvinder
imellem og politiet mente at det var manden som havde brugt hendes
kreditkort.
Mon ikke de går til bekendelse de 2 mænd ellers er der nok en kone som
vil skilles :) hvis ikke hun vil alligevel fordi de er taget med
fingrene i børneporno.

Fra : Anita

Dato : 03-04-04 11:45

> [...]

> Mon ikke de går til bekendelse de 2 mænd ellers er der nok en kone som
> vil skilles :) hvis ikke hun vil alligevel fordi de er taget med

Eller måske er kvindelige pædofile ikke så "dumme" at de bruger deres
kreditkort til den slags. Jeg synes ærligt talt at man beder om at blive
"snuppet", hvis man anvender sit kreditkort til at købe børneporno. Det er
meget let at spore.

Men det kan man jo kun gisne om. De kvindelige pædofile (og kvindelige
krænkere) er derude, det er jeg sikker på. Vi hører bare (næsten) ikke om
dem.

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 03-04-04 20:29

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<406e95a6$0$18674

> Eller måske er kvindelige pædofile ikke så "dumme" at de bruger deres
> kreditkort til den slags.

Så så nu påstår du vel ikke os mænd er dumme :)
Godt nok viste det sig at Danmarks værste bilist var en mand i
tvprogrammet.
Han scorede nok godt med point da han flænsede den ene side af bilen
op :)

> Jeg synes ærligt talt at man beder om at blive
> "snuppet", hvis man anvender sit kreditkort til at købe børneporno. Det er
> meget let at spore.

Jo, det må være nemt at spore.

> Men det kan man jo kun gisne om. De kvindelige pædofile (og kvindelige
> krænkere) er derude, det er jeg sikker på. Vi hører bare (næsten) ikke om
> dem.

Der kan måske nok være nogle mænd som ikke er meget for at indrømme at
de er blevet krænket af en kvinde som dreng. Men jeg har svært ved at
forestille mig at der er mange kvindelige krænkere.

Fra : Andropov

Dato : 03-04-04 21:27

> [...]

> De kvindelige pædofile (og kvindelige
> krænkere) er derude, det er jeg sikker på. Vi hører bare (næsten) ikke om

Der er ihvertfald nogle kvinder som opfører sig uanstændigt ifølge
amerikanske lov. Se nedenstående:

Om drengene ligefrem er blevet skadet på ders sjæl for livstid er nok
ret usikkert :)

En amerikansk mor risikerer mellem tre og 15 måneders fængsel, fordi
hun strippede til sin søns fødselsdagsfest

En 35-årig kvinde fra Pennsylvania, USA, risikerer at komme i fængsel,
fordi hun strippede til sin teenagesøns fødselsdag, oplyser AP.

Teenagedrengen havde inviteret fire venner i alderen 13 til 16 år, og
i stedet for at tage drengene med til et planlagt gocart-arrangement,
opførte moderen en striptease og hældte alkohol i poderne.

Moderen nægter at have strippet for drengene, til gengæld indrømmer
hun, at hun havde drukket under festen.

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:35

In article <406e95a6$0$18674$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> [...]
> "snuppet", hvis man anvender sit kreditkort til at købe børneporno. Det er

Ja ikke - det lyder meget naivt. Og så mente politiet jo åbenbart at
nogen af dem ikke var "rigtigt" pædofile, men bare ville snuse til det!
Tak til at stikke næsen det forkerte sted hen! (Så er det mere sikkert
http://www.nadine-j.de/

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 08:15

> [...]
> "snuppet", hvis man anvender sit kreditkort til at købe børneporno. Det er

Eller for teknologiforskrækkede til overhovedet at bruge deres kreditkort

> Men det kan man jo kun gisne om. De kvindelige pædofile (og kvindelige
> krænkere) er derude, det er jeg sikker på. Vi hører bare (næsten) ikke om
> dem.

Som jeg andensteds har nævnt, opfatter jeg kvinder som mindre visuelt
orienterede end mænd (specielt på det seksuelle område). Kvinder tænder
derimod meget mere på de erotiske noveller end vi mænd. Da jeg viste klamme
sider af internettet frem for sjov skyld, kom jeg forbi bledreng.dk
(undskyld til hjemmesidens bagmand, som sikkert læser med, men min
subjektive mening om din side er klar: Den er klam. Undskyld). Der fandt vi
en historie, som en kvindelig pædofil ville kunne tænde på, selvom den måske
var tiltænkt en bledreng. Og det må være meget sværere at dømme nogen for at
klikke forbi en erotisk novelle, selvom der vist også er forbud mod fiktion
på området.

Mvh Johan

PS: Til bledrengs bagmand (som jeg ikke husker hvem er): Jeg respekterer
jeres seksualitet og jeres hjemmeside generelt. Men historien som jeg læste
omhandlede incest, og gav mig kvalme. Det med bleerne finder jeg måske lidt
komisk, men ikke frastødende.

Fra : Nicolai

Dato : 05-04-04 22:40

On Mon, 5 Apr 2004 09:15:29 +0200, "Johan"
<dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote:

Hej Johan,

Det er mig - blandt andre - der står bag bledreng.dk m.fl.,

> [...]
>klikke forbi en erotisk novelle, selvom der vist også er forbud mod fiktion

Der er ikke noget ulovligt i fiktion tekster (heldigvis).

Nu er jeg ikke lige klart over hvilken novelle du mener, men der er da
for nogen af os et overlap her, idet vi er voksne med et seksuelt
behov, men nogle af os kan godt blande det seksuelle ind i babylegene.

Og lad mig så understrege at det ikke er det samme som at vi er
pædofile, eller at vi på nogen måde kunne finde på at have rigtige
børn med i vores aktiviteter. Langt fra.

For nogen af os er det seksuelt, for nogen af (de andre ) er der
overhovedet intet seksuelt med i ble/baby legene.

Det er heldigvis ikke forbudt med et rollespil hvor den ene voksne
foregiver at være barn og den anden tager sig lidt friheder med
"barnet".

Lad os nu ikke komme såvidt at vi begynder at forbyde aktiviteter
mellem 2 voksne mennesker der frivilligt er med på det. Den slags
lovgivning er forbeholdt uciviliserede samfund som f.eks.
Storbritanien.

>PS: Til bledrengs bagmand (som jeg ikke husker hvem er): Jeg respekterer
>jeres seksualitet og jeres hjemmeside generelt. Men historien som jeg læste
>omhandlede incest, og gav mig kvalme.

Som sagt, jeg kan ikke lige komme i tanke om hvilken historie det kan
være, men der burde måske have været en advarsel i starten af den så.
Det er svært for mig at afgøre. Envidere er vi også flere der er
redaktører af siden, så det er ikke sikker jeg har set den.

Til sidst vil jeg sige at jeg håber ikke jeg virker for negativ, jeg
er lidt træt lige nu Jeg er 100% for at enhver må føle og gøre som
de vil - sålænge de ikke skader andre.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Andropov

Dato : 02-05-04 10:31

> Men det kan man jo kun gisne om. De kvindelige pædofile (og kvindelige
> krænkere) er derude, det er jeg sikker på. Vi hører bare (næsten) ikke om
> dem.

Der er en kvindelig krænker her. Det er vist ikke hende man vælger som
babysitter:

McCollum blev i 1990 dømt for gentagne tilfælde af voldtægt af en 18
måneder gammel pige, som hun også forsøgte at slå ihjel. Hun har
tilstået sex-overgreb på 15 børn - de fleste ikke mere end to og tre
år gamle

Fra : vadmand

Dato : 02-05-04 14:52

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<406e95a6$0$18674
De kvindelige pædofile (og kvindelige

Forfatteren Gustav Wied blev som barn seksuelt misbrugt af sin barnepige.

Per V.

Fra : Innocent Bystander

Dato : 05-04-04 18:47

undskyld jeg blander mig andropov.

Men vil bare lige fortælle dig, at i England, hvor det som bekendt er
ulovligt for mænd at arbejde med børn, har skandalerne med kvindelige
krænkere altså rullet i et par år eller 10

--
Losing your hair?!
you aint goin bald You are just getting more head!

Fra : Anita

Dato : 05-04-04 21:16

"Innocent Bystander" <phallus@2die4.com> skrev i en meddelelse
> undskyld jeg blander mig andropov.
>
> Men vil bare lige fortælle dig, at i England, hvor det som bekendt er
> ulovligt for mænd at arbejde med børn, har skandalerne med kvindelige
> krænkere altså rullet i et par år eller 10

A'hva'? Ulovligt for mænd at arbejde med børn?

Hvor har du hørt det?

Venligst Anita

Fra : Innocent Bystander

Dato : 05-04-04 22:17

> A'hva'? Ulovligt for mænd at arbejde med børn?
>
> Hvor har du hørt det?
>
> Venligst Anita

Skam ikke noget jeg har hørt, er ganske vist, mænd må ikke arbejde som
pædagoger o.l.
Ved ikke om det osse gælder lærere, tror jeg nu ikke.

Fra : Anita

Dato : 05-04-04 22:40

"Innocent Bystander" <phallus@2die4.com> skrev

> Skam ikke noget jeg har hørt, er ganske vist, mænd må ikke arbejde som
> pædagoger o.l.

Det lyder da dybt tåbeligt, og ikke noget jeg har hørt nævnt før.

> Ved ikke om det osse gælder lærere, tror jeg nu ikke.

Det tvivler jeg stærkt på. Jeg har da i hvert fald mødt flere britiske
mandlige lærere.

Venligst Anita

Fra : Innocent Bystander

Dato : 06-04-04 01:17

> Det lyder da dybt tåbeligt, og ikke noget jeg har hørt nævnt før.

> Det tvivler jeg stærkt på. Jeg har da i hvert fald mødt flere britiske
> mandlige lærere.
>
> Venligst Anita

Ikke tåbeligt ud fra britisk standard, hvor man går ud fra at alle mænd er
sexmaniacs, der kun venter på chancen.
Var forøvrigt en engelsk pædagog studerende på udveksling i den institution
hvor jeg arbejdede der fortalte mig det, troede heller ikke mine egne ører.
Men har hørt det fra flere andre kilder siden hen bl.a i den fagforening jeg
osse arbejdede da jeg var ung og håbefuld

vh
søren

Fra : Big dane

Dato : 07-04-04 20:53

Hejsa

> [...]
> Mon ikke de går til bekendelse de 2 mænd ellers er der nok en kone som
> vil skilles :) hvis ikke hun vil alligevel fordi de er taget med

Hmmm selvfølgelig er kvinder også krænkere. Det er dumt naivt og alt muligt
andet, hvis man tror på, at de skulle have en renere samvitighed end mænd i
det spil.

BD

Fra : Andropov

Dato : 03-04-04 10:20

Anita skrev:

> [...]

ønsker
>eller påtænker at udføre disse handlinger selv.

Jeg kommer til at tænke på Henrik (der var bøsse) som var med i en
tidligere bigbrother. Henrik var meget tynd. Han fortalte at mange
bøsser ikke ville have ham til kæreste fordi de troede han havde aids
fordi han var tynd.

> [...]

deres
>handlinger du må vurdere. Ellers må vi jo straks indføre et

Tankepolitiet er jo nok befolkningen....

Fra : Anita

Dato : 03-04-04 11:46

> [...]

> tidligere bigbrother. Henrik var meget tynd. Han fortalte at mange
> bøsser ikke ville have ham til kæreste fordi de troede han havde aids

Jeg er ikke med på hvor du vil hen?

> Tankepolitiet er jo nok befolkningen....

I meget høj grad, ja.

Fra : Andropov

Dato : 03-04-04 20:34

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<406e95d1$0$18673$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Jeg er ikke med på hvor du vil hen?

Det virker som om, at hvis tilstrækkelig mange er bange for et eller
andet så kan man godt slække lidt på moralske krav.
Så kan folk godt blive dømt i praksis blandt befolkningen før retten
har talt.