Skift din Toyota nu!
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-04-04 17:47

En ny Toyota stiger 6% "lige om hjørnet", idet mærket halter bagefter
ift. EU-harmonisering. Det kan derfor ikke gå stærkt nok med at
handle, hvis det er sådan een, du ønsker dig. Prisstigningen betyder,
at billigste Avensis (1.8) nu kommer op i 335.000 kr...

/Mogens

Fra : Hr. Hansen

Dato : 02-04-04 17:50

Mogens Knudsen wrote:
> [...]
> handle, hvis det er sådan een, du ønsker dig. Prisstigningen betyder,
> at billigste Avensis (1.8) nu kommer op i 335.000 kr...

Det var den 1/4 i går...

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-04-04 17:53

On Fri, 2 Apr 2004 18:49:53 +0200, "Hr. Hansen"
<tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk> wrote:

>Det var den 1/4 i går...

Jow, jow - men det var ikke igår, det stod i avisen...

/Mogens

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-04-04 23:02

On Fri, 02 Apr 2004 18:47:07 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

> [...]
>handle, hvis det er sådan een, du ønsker dig. Prisstigningen betyder,
>at billigste Avensis (1.8) nu kommer op i 335.000 kr...

Dyrt, det kan man næsten få den helt store Seat Toledo for
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-04-04 13:21

On Sat, 03 Apr 2004 00:01:45 +0200, Thunderbird [7100] wrote:

> Dyrt, det kan man næsten få den helt store Seat Toledo for

Og så er der jo ingen tvivl om hvad man ville vælge med mindre man har
en ustyrlig fetish for japansk...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Frank Gregersen

Dato : 03-04-04 19:57

> Og så er der jo ingen tvivl om hvad man ville vælge med mindre man har
> en ustyrlig fetish for japansk...

Jeg ville nu vælge Toyotaen! For den ved man er 110...-111....-nåh, nej 112%
iorden ....Fuck den! med så mange penge (bankens penge) i hånden ville
jeg nok købe en Octavia St.car, uha det er godt nok en flotter bil!
MVH Franke

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-04-04 20:58

On Sat, 3 Apr 2004 20:57:15 +0200, "Frank Gregersen"
<frankNOSPAMgregersen@stofanet.dk> wrote:

>Jeg ville nu vælge Toyotaen! For den ved man er 110...-111....-nåh, nej 112%
>iorden ....Fuck den! med så mange penge (bankens penge) i hånden ville
>jeg nok købe en Octavia St.car, uha det er godt nok en flotter bil!

Jeg ville så vælge Toledoen og gå en lang bue uden om Skod A. Og ja jeg
ved godt at Skoda idag ikke er det samme som den gamle Skoda, men det er
jeg personligt ligeglad med.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 21:40

> Jeg ville så vælge Toledoen og gå en lang bue uden om Skod A. Og ja jeg
> ved godt at Skoda idag ikke er det samme som den gamle Skoda, men det er
> jeg personligt ligeglad med.

Enig, en skoda er stadig = LS120

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-04-04 08:46

On Sat, 3 Apr 2004 22:40:04 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Enig, en Skoda er stadig = LS120

Jow, jow - men helt ringe er selve bilen nu ikke.

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 05-04-04 09:09

Frank Gregersen wrote:
[...]

Nu kan Octavia'en jo så også ligge i Toyoda'ens bagagerum.

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 05-04-04 09:12

Mogens Knudsen wrote:
:: En ny Toyota stiger 6% "lige om hjørnet", idet mærket halter bagefter
:: ift. EU-harmonisering. Det kan derfor ikke gå stærkt nok med at

Ikke noget nyt i det. Alle Toyota'er er steget gradvist det seneste 3/4 år.
De fik også en på go'daw'en den. 01.01.

Og den der med at skynde sig hjælper ikke så meget med leveringstid på
Avensis.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 05-04-04 18:46

On Mon, 5 Apr 2004 10:11:31 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Og den der med at skynde sig hjælper ikke så meget med leveringstid på
>Avensis.

Næh - dårlig disponering er et kendt "trick" i sælgerbranchen...

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 05-04-04 21:46

Mogens Knudsen wrote:
::: Og den der med at skynde sig hjælper ikke så meget med leveringstid
::: på Avensis.
::
:: Næh - dårlig disponering er et kendt "trick" i sælgerbranchen...

Tjah, kan man vel også kalde det - eller for megen re-eksport.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 05-04-04 21:52

On Mon, 5 Apr 2004 22:46:03 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Tjah, kan man vel også kalde det - eller for megen re-eksport.

De sælges næppe herhjemme - man ser ikke så mange. Mazda6 kører der
imidlertid en del - knaldhamrende flot bil, IMO. Avensis ligeså,
meeen... :)

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 05-04-04 22:02

Mogens Knudsen wrote:
[...]

Du skal prøve at køre "herover", hér er det M6 der er i undertal....

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 05-04-04 22:08

On Mon, 5 Apr 2004 23:02:02 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Du skal prøve at køre "herover", hér er det M6 der er i undertal....

OK - vil jeg lægge mærke til, når jeg ryger gennem "landet" ifm. min
Påsketur til Das Vaterland

/Mogens

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 05-04-04 22:48

On Mon, 05 Apr 2004 19:46:28 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Næh - dårlig disponering er et kendt "trick" i sælgerbranchen...

Mener også at have hørt noget med at hvis man er villig til at give
penge under bordet, jamen så er her jensens bil der er nakommet idag
pludselig din og så får Jensen den kedelige besked om at hans bil
desværre er forsinket yderligere. Eller er det bare løse rygter?
Flemming Jacobsen