MS Windows
briani 27239
q323183 BlueTooth
Fra : Kent Nielsen

Dato : 02-04-04 17:03

Hej,
Jeg mangler q323183 opdateringen til WindowsXP SP1 DK for at kunne
installere min MS BT mus
Jeg har ikke kunnet finde den nogen steder, kun i engelsk version der ikke
lader sig installere på DK OS.

Har nogen den liggende eller har et link ?

Kent Nielsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-04-04 00:57

Denne er ikke til slutbrugere.

SUMMARY
Microsoft has created an update for system and device manufacturers
that adds native support in Windows XP for Bluetooth wireless
technology. This update permits Windows to work with several types of
devices that implement Bluetooth wireless technology, such as personal
computer peripherals and personal computer companions. This update can
be distributed to customers under license agreement with Microsoft. If
you are not a system or device manufacturer, contact the manufacturer
of your Bluetooth wireless technology device to obtain this update.

På driver CD'en som fulgte med musen findes den nødvendige
opgradering.
Bare sæt den i og kør setup'en.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-04-04 07:07

> [...]
> of your Bluetooth wireless technology device to obtain this update.
>
> På driver CD'en som fulgte med musen findes den nødvendige

Been there, done that, got the t-shirt

På CDen er den danske version ikke, der henvises så til MS´ hjemmeside hvor
den ikke findes.
(Det er en MS Bluetoot IntelliMouse)
Øv

Kent Nielsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-04-04 16:16

Ring til supporten.

Fra : Ollie

Dato : 06-04-04 21:07

In article <09lt609hegikbp0s7vl0smtbcg2cdn0u7j@4ax.com>, Jens Peter
Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> Ring til supporten.

Jeg fik i butikken, hvor jeg købte musen, en CD med den danske version.

De havde den liggende, men glemte at lægge dem i æskerne.

Mvh
Ole