Kildning
Fra : mcsj

Dato : 02-04-04 15:35

Hej

Nogen der er med på en debat om Kildning.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-04-04 20:25

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der er med på en debat om Kildning.

Du kunne jo starte med at kome med et indlæg!

Lars, som ikke er det mindste kilden

Fra : Anita

Dato : 02-04-04 20:37

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev

> Du kunne jo starte med at kome med et indlæg!

Enig.

> Lars, som ikke er det mindste kilden

Anita, som er helt vildt kilden!

Fra : John Sahl

Dato : 02-04-04 21:02

Anita wrote:
> Anita, som er helt vildt kilden!

Men kan det udnyttes sexuelt?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Anita

Dato : 02-04-04 21:26

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev

> Men kan det udnyttes sexuelt?

Det kommer an på hvor man kilder

/Anita

Fra : Casper Hansen

Dato : 02-04-04 21:59

ja som forspil ;)

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:48

In article <406dcc5e$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev

> Det kommer an på hvor man kilder

Og skal det være med eller uden håndjern? ;)

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 23:41

> Men kan det udnyttes sexuelt?
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

JA det kan det , vi har en tøz som er meget kilden .....

Den bedste tortur vi kan udsætte hende for er at kilde hende .. og for
hendes vedkommende gælder det stortset over hele kroppen både på og afklædt

Jemoki

Fra : John Sahl

Dato : 03-04-04 10:31

Jemoki wrote:
> JA det kan det , vi har en tøz som er meget kilden .....

Nu var det ikke generelt ment, jeg er godt klar over at det
virker for nogen, men jeg surgte specifikt til Anita, på
baggrund af måden hun svarede spørgeren.

Fra : Tortoise

Dato : 08-04-04 13:51

On Sat, 3 Apr 2004 00:41:21 +0200, "Jemoki" <jemoki(a)spam.jemoki.dk>
wrote:

>JA det kan det , vi har en tøz som er meget kilden .....
>
>Den bedste tortur vi kan udsætte hende for er at kilde hende .. og for
>hendes vedkommende gælder det stortset over hele kroppen både på og afklædt

Interessant perspektiv i forbindelse med pædofilidebatten. Hvis
kildning har et seksuelt aspekt, er det så ikke en form for seksuelt
overgreb når voksne kilder børn?

<roni>
Det må vi straks få folketinget til at indføre en lov imod!
</ironi>

http://www.kommernu.dk/

Fra : Michael-7500

Dato : 03-04-04 11:21

> Men kan det udnyttes sexuelt?

Hmm......man siger, at kvinder er mest kildne mellem storetær'ne... )

Michael

Fra : mcsj

Dato : 03-04-04 22:10

)

http://www.kandu.dk/

Fra : mcsj

Dato : 03-04-04 22:10

"mcsj" skrev d. 02-04-04 15:35 dette indlæg :
> Hej allesammen
Anita kan du lide at blive bundet og kildet
i andre må også gerne komme med jeres mening

http://www.kandu.dk/

Fra : Anita

Dato : 03-04-04 22:21

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev

> Anita kan du lide at blive bundet og kildet
> i andre må også gerne komme med jeres mening

Det er jeg ret sikker på at jeg ikke kan.

Men kunne du ikke fortælle lidt om hvordan det er for dig?

Venligst Anita

Fra : mcsj

Dato : 04-04-04 09:52

"Anita" skrev d. 03-04-04 22:21 dette indlæg :
> "mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev

> Det er jeg ret sikker på at jeg ikke kan.
>
> Men kunne du ikke fortælle lidt om hvordan det er for dig?
>
> Venligst Anita
>
> Hej igen

Ja for jeg synes det er en underlig måde at kilde på
Det skal da gå alm til. Så Jeg er nok mest til alm kildeleg.
hvad med dig Anita

http://www.kandu.dk/

Fra : Anita

Dato : 04-04-04 11:08

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev

> Ja for jeg synes det er en underlig måde at kilde på
> Det skal da gå alm til. Så Jeg er nok mest til alm kildeleg.
> hvad med dig Anita

Det var ikke megen historie du kunne brygge på det. Du vil have en
diskussion om enmet, men ikke komme med andet oplæg end selve emnet. Det er
lidt for tyndt efter min mening.

Venligst Anita

Fra : mcsj

Dato : 04-04-04 16:39

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-04-04 22:10

Anita wrote:

> Det var ikke megen historie du kunne brygge på det. Du vil have en
> diskussion om enmet, men ikke komme med andet oplæg end selve emnet.
> Det er lidt for tyndt efter min mening.

Han skriver fra Kandu. Hvad havde du regnet med?

Mark
"Hvis du ikke ved noget om Historie, ved du ingenting.
Du er et blad, der ikke ved, det er en del af et træ."