MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
service pack 1 installationsfejl. Hjælp
Fra : Rex

Dato : 02-04-04 13:11

jeg er ved at forsøge at inst. Windows XP Service Pack 1 men får denne
fejlmeddelse "Filen c:\windows\systen\drivers\atapi.sys er åben eller
anvendes af et andet program" "Luk alle andre programmer og prøv igen". Jeg
har lukket alle programer ned. Hvad kan fejlen være??????

Fra : Rex

Dato : 03-04-04 00:34

har selv løst problemet, jeg slettede bare atapi.sys fil så kunne jeg godt