N3210 der slukker hele tiden!
Fra : Jesper Risager

Dato : 27-04-01 19:25

Hej!
Min søns 3210 (den er kun 4 mdr.) slukker af sig selv hele tiden, og har
derfor været til reparation i 3 uger hos TDC.
I dag har jeg så hentet den i telebutikken, og til stor ærgelse, er fejlen
der stadig.
Jeg vil spørge om der er nogle "hjemmefuskere" her der kender kuren (er der
et typisk sted den løse forbindelse, som der vel er tale om, opstår i nævnte
telefon).
NB. Jeg er selv rimelig fiks på fingrene, men det kunne være rart at vide
præcis hvor man skal sætte ind.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 27-04-01 23:29

Jesper Risager <jrr@cool.dk> wrote:

> [...]
> derfor været til reparation i 3 uger hos TDC.
> I dag har jeg så hentet den i telebutikken, og til stor ærgelse, er fejlen

3 uger?
Helt ærligt, hvordan kan man være kunder det bekendt?

Hvis jeg var dig ville jeg (lettere vred) smide den i hovedet på TDC
igen og forlange den ordnet på et par dage.

Hvis du selv "fusker", mistes garantien jo (hvis det da er synligt
fuskeri :), hvorimod hvis TDC ombytter den, får du jo 1 nyt års
garanti...

--
Mange hilsener
Christian

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-04-01 16:49

eller finde en telecombutik de ligger rundt omkring i landet, de er
autoriseret nokiareperatør. det er en fordel hvis du er medlem af club
nokia, så stille de en lånetlf til rådighed.