MS Windows
briani 27239
XP Pro Sover...... Sover længe... Hjælp øn~
Fra : MuLLe

Dato : 02-04-04 11:59

Hej NG.

Når jeg starter Win Xp, bruger explorer 100% cpu.
Det gør den lige så snart jeg kommer ind på skrivebordet.
Den står stille i ca. 3 min. Hvor jeg ikke kan gøre noget.
Jeg scanner for virus hver dag, og opdaterer mit virus program tit.

Hvad kan det være, og hvordan kan jeg løse det.
Kan i hjælpe?

MvH MuLLe

Fra : Sander

Dato : 02-04-04 14:22

Kunne være noget spyware, www.spywarefri.dk eller måske en harddisk
der er ved at bryde sammen.
Sander.

Fra : MuLLe

Dato : 03-04-04 04:05

"Sander" Skrev:
> Kunne være noget spyware, www.spywarefri.dk eller måske en harddisk
> der er ved at bryde sammen.
> Sander.

Nej det tror jeg ikke, da jeg scanner hver nat sammen med virus scan.
Jeg bruger Ad-Aware 6.0, og Norton SystemWorks til virus.
Så jeg tror ikke at det kan være det....

Ellers tak for det, er der andre muligheder?

MvH MuLLe