Føj for en humor!!
Fra : trine

Dato : 27-04-01 19:24

Er der nogen af jer der har været inde og kigge på dk.binaer for nylig???
Under "så døde hunden".....

Hvordan kan kan nogle folk more sig over sådan noget??

Ja jeg ved godt at det ikke lige havde noget med katte at gøre, men jeg
måtte bare lige have luft.....

Føj.....først indlægget med stakkels Hope, og nu det her

/Trine

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 27-04-01 19:57

Nix - har ikke set den.. Og efter at have tudet i en lille time over Hope,
så vælger jeg at springe over den.. Jeg har ikke behov for at græde mere i
dag !!

Men der hersker en væmmelig humor på Nettet ind i mellem - hver enten den
går ud over katte, hunde, børn eller andre "sårbare" væsener... Og - selv om
man prøver - så er det ikke altid man kan komme uden om billederne eller
kommentarerne som går lige til hjertet.

Knus fra Pia

--

Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

trine <musen@kirstein.dk> skrev i en news:9ccd5k$gkl$1@news.cybercity.dk...