MS Windows
briani 27239
Hvordan modtager man en fax under xp?
Fra : Monty

Dato : 02-04-04 06:57

En af mine venner kører xp home og vil gerne have mulighed for at benytte en
fax. Jeg kan se at der er mulighed for at installere en fax under xp men
hvordan modtager man den?

Hvis nu en vil sende den fax til mig og jeg har bredbånd eller webspeed
hvordan kan den så ramme mig? Der er jo ikke noget telefonnummer den kan
ringe til. Hvordan gøres dette?

Hvis man bruger et almindeligt modem kan man så bare taste det nummer ind
som man sidder ved eller hvad?

Monty

Fra : Sander

Dato : 02-04-04 14:24

Du skal have modem i begge ender, samt have faxprogrammet til at modtage
opkaldet, så funker det, der kaldes direkte til modtagerens
telefonnummer/modem.

Sander.