Rugsted/Kreutzfeldt tekst
Fra : Morten Steen

Dato : 01-04-04 23:27

Er der nogen der har teksten til Rugsted & Kreutzfeldts "Går Gennem Tiden"?

På forhånd tak,

Morten

Fra : Kenneth

Dato : 02-04-04 06:23

fra hvilken LP er det liiiiiige det er, jeg vil gerne se efter om jeg har
den.

Kenneth

Fra : Morten Steen

Dato : 02-04-04 06:47

> fra hvilken LP er det liiiiiige det er, jeg vil gerne se efter om jeg har
> den.

Den er fra 3'eren. Den hedder vist bare "3".

Morten

Fra : Kenneth

Dato : 03-04-04 07:49

Jeg fandt pladen på gammel vinyl, sammen med alle de andre gamle
skiver.......suk hvem der havde en pladespiller ..........!!!! nå men
tilbage til dit spørgsmål????? teksten var desvæærre ikke på coveret og jeg
er ikke blevet klogere af at prøve at goooooogle rundt efter den desværre.

Fra : Krumme

Dato : 03-04-04 22:52

Aflytte med forbehold for småfejl lyder den sådan her

Rugsted & Kreutzfeldt - Går gennem tiden

Går i egne tanker

Og ser ikke hvad der sker

Jeg bli'r ført med strømmen ud

Og pludselig er jeg her