Hvilket tlf anlæg skal jeg købe til lille ~
Fra : Arne B.

Dato : 27-04-01 19:00

Hvilket tlf anlæg skal jeg købe til lille firma med ISDN og ADSL når vi kun
er tre personer

Er der nogen der kan anbefale noget godt som virker for dem?

--
Best regards Arne Bertelsen
Please also reply in the cc line to:

arne-b@bigfoot.com

Thank you.

Fra : MBS

Dato : 28-04-01 09:56

Umiddelbart en ISDN System telefon +/- telefonsvarer indbygget (elmeg,
simens, ascom eller lignende) plus nogle almindelige ISDN telefoner. Men det
kommer an på dit behov.
Der er flere systemtelefoner der kan kobles direkte på en PC (jeg har selv
en Elmeg CS310), hvor PC'eren ind¨går i betjeningen af telefonen, ligesom du
kan køre kundedatabaser hvor telefonnummeret på den der ringer ind bruges
som udløser for databasen, så du får et vindue op med personens navn mv.

Du kunne anskaffe dig en lille PABX, til at håndtere dit/dine MSN numre (det
eller de numre du har tilknyttet dit ISDN abonnement), og sender dem videre
til den eller de telefoner som kaldene skal gå ind til. Det føjer 4-8.000 kr
til prisen i materialer, til gengæld vil du ofte kunne bruge dine gamle
telefoner istedet for ISDN.

Prøv nogle af de links jeg fandt da jeg stod i samme situation som dig
http://www.links2go.com/topic/ISDN,
http://www.avm.de/english/
http://www.elmeg.com/
Generelt om ISDN http://www.hufenbecher.de/isdn.htm (på tysk!)