Mekker eller Gafa?
Fra : Fly Christensen

Dato : 01-04-04 21:26

Hvad skal man med en mekker, når der findes Gafa?

http://www.fly-christensen.de/images/flickauto.jpg

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : N/A

Dato : 01-04-04 21:44

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-04-04 21:44

On Thu, 1 Apr 2004 22:36:54 +0200, "Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk>
wrote:

>Måske mekkeren kan ordne links der ikke virker?

Hos mig og tre andre virker det fint nok.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Kim Jensen

Dato : 02-04-04 21:09

> Hos mig og tre andre virker det fint nok.

Well, da du postede linket virkede det ikke.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-04-04 14:06

On Fri, 2 Apr 2004 22:08:53 +0200, "Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk>
wrote:

>Well, da du postede linket virkede det ikke.

Det blev testet inden, det blev postet.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-04-04 14:16

Fly Christensen wrote:

> Det blev testet inden, det blev postet.

Det virker fint, det er bare ikke gaffertape, det er alm pakketape :(

Mvh
Roberto

Fra : Peter Sørensen

Dato : 09-04-04 23:48

In article <406eb92c$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, rs@yahoo.dk
says...

> Det virker fint, det er bare ikke gaffertape, det er alm pakketape :(
>
> Mvh
> Roberto

... Og til en Opel, lever det vel næsten op til fabrikkens egen standard

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

Life is too short to answer every article on Usenet.