vand på mars
Fra : Benny Fly

Dato : 01-04-04 19:53

Tilsyneladende er det i dag endegyldigt blevet bevist, at der kan være
flydende vand på Mars. Billedet, der skulle bevise dette, har jeg lagt i
dk.binaer for nemhedens skyld, og jeg hører gerne jeres kommentarer til det
tråden hedder "vand på mars"
mvh Benny

Fra : David Konrad

Dato : 01-04-04 20:17

"Benny Fly" <bennyfly-sletdette-@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> flydende vand på Mars. Billedet, der skulle bevise dette, har jeg lagt i
> dk.binaer for nemhedens skyld, og jeg hører gerne jeres kommentarer til

Ja - man kan jo undre sig over, hvorfor der skulle bruges så mange
milliarder på marsmissioner, når det så rørende enkelt har været muligt at
bevise hele tiden

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-04-04 20:19

Benny Fly skrev:
> [...]
> jeg lagt i dk.binaer for nemhedens skyld, og jeg hører gerne jeres
> kommentarer til det tråden hedder "vand på mars"

Det er videnskab på højt plan. Faktisk næsten tyve millimeter over,
hvad vi hidtil har set. Den opdagelse varsler forår for udforskningen
af vor naboplanet. Til lykke! Vi ser med glæde frem til at høre om
flere af de epokegørende resultater.

--
LAPS AIR
NR 1

Fra : Benny Fly

Dato : 01-04-04 22:42

Jeg takker for interessen. Lidt research gav interessante resultater til
debatten om genkendelse af liv på Mars i form af forsteninger og andet, som
jeg ligeledes har nået at lægge i dk.binaer, inden datoen skifter
mvh Benny