Må jeg anbefale
Fra : Louise

Dato : 01-04-04 19:38

En belgisk hyrdehund, hvis du er interesseret i en aktiv og livlig
hund. Den kræver en del aktivering og at være en del af familien, men
er med den rette opdragelse en dejlig ledsager på løbeturen, en
fantastisk lærenem hund til træning samt en god familiehund. Samtidig
er den generelt sund og lever længe.

Du kan læse mere på specialklubbens hjemmeside
www.belgiskehyrdehunde.dk, min hjemmeside www.malinoise.dk eller maile
mig for mere info.

Fra : Tjinca

Dato : 03-04-04 08:12

"Louise" <egdal@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er med den rette opdragelse en dejlig ledsager på løbeturen, en
> fantastisk lærenem hund til træning samt en god familiehund. Samtidig

Enig!!!

> Du kan læse mere på specialklubbens hjemmeside
> www.belgiskehyrdehunde.dk, min hjemmeside www.malinoise.dk eller maile
> mig for mere info.

....men personligt foretrækker jeg varianten med mere pels på