MS Windows
briani 27239
Auto-logon med TweakUI
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 14:07

Hejsa

Jeg plejer at benytte autologon igennem TweakUI, men det virker
pludseligt kke mere. Når jeg sætter flueben ved auto-logon virker det
første gang jeg genstarter computeren, men derefter er indstillingen
"glemt", som om at TweakUI ikke gemmer de ændringer man laver.
Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Mvh Rolf

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-04-04 14:47

Rolf Karstensen skrev:

> Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Prøv at bruge den funktion, som er indbygget i styresystemet
i stedet for TweakUI.

Se: <news:40671b71$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Hans

Dato : 01-04-04 15:22

<Rolf Karstensen> skrev i en meddelelse
> [...]
> "glemt", som om at TweakUI ikke gemmer de ændringer man laver.
> Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Der skulle vel ikke være sat et flueben i punktet "Clear Last User at Logon"
under "Paranoia"?

I såfald virker automatisk logon ikke.

/ Hans