Peugeot 206 cabriolet
Fra : Thom/-\\s

Dato : 01-04-04 10:55

Peugeot 206cc årgang 2001, km 58.600, alle service overholdt, kører perfekt,
meget udstyr. Skal sælges nu pga. familieforøgelse. Se mere på
http://www.jogt.com/206cc_til_salg.html Sælges for hbo. restgælden som er
ca. 120.000.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-04 12:10

Thom/-\s wrote:
> Peugeot 206cc årgang 2001, km 58.600, alle service overholdt, kører
> perfekt, meget udstyr. Skal sælges nu pga. familieforøgelse. Se mere
> [...]

Prøv i markedsgruppen.... Her får du kun skumbananer..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-04-04 12:56

On Thu, 1 Apr 2004 13:09:49 +0200, "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk>
wrote:

>Prøv i markedsgruppen.... Her får du kun skumbananer..

Der er to ting, der lige skal chekkes først: Dato og link!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-04 13:07

Fly Christensen wrote:
> Der er to ting, der lige skal chekkes først: Dato og link!

Hvis den så bare havde været god, var det ikke en
skam at hoppe på den. Men jeg kan så forstå at du
ved at klikke på linket, fandt ud af, at jeg uden at vide
det, var blevet aprilsnar på et eller andet plan

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-04-04 17:46

On Thu, 1 Apr 2004 14:07:05 +0200, "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk>
wrote:

>Hvis den så bare havde været god, var det ikke en
>skam at hoppe på den. Men jeg kan så forstå at du
>ved at klikke på linket, fandt ud af, at jeg uden at vide
>det, var blevet aprilsnar på et eller andet plan

Jeg havde det i urinen, at det var en ranslirpa. Linket ender med en
billede af en 206Sissy med overskriften Aprilsnar.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : phk

Dato : 01-04-04 11:59

"Thom/-\s" <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
perfekt,
> meget udstyr. Skal sælges nu pga. familieforøgelse. Se mere på

Den vil jeg gerne købe, men 120.000 ???

Jeg byder 1. stk. frostsprængt vandpistol fra sidste år, 2 utætte
ventilkegler OG for at reklamere her giver jeg gerne adskillige klaps i den
bare.

--
Per, Esbjerg