Erotiske film til par
Fra : Jensen

Dato : 01-04-04 09:20

Hejsa,

Nogen der har nogen gode ideer til erotiske film til et par ... De fleste
porno film er sgu nærmest lavet udelukkende til mænd, håber i forstår hvad
jeg mener.

Evt. link til online shops hvor de kan bestilles

På forhånd tak

Janne

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-04 09:46

On Thu, 1 Apr 2004 10:20:16 +0200, "Jensen" <jensen@spamfighter.noway>
wrote:

> [...]
>porno film er sgu nærmest lavet udelukkende til mænd, håber i forstår hvad

CALIGULA !!!

--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : nusle

Dato : 01-04-04 18:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> CALIGULA !!!

Nu har jeg set den (eller rettere, jeg har set den i bidder
og med jævne tryk for "Forward"-knappen) - og jeg
synes det er noget værre makværk.

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-04-04 20:30

nusle wrote:
> [...]
>
> Hej,

> Nu har jeg set den (eller rettere, jeg har set den i bidder
> og med jævne tryk for "Forward"-knappen) - og jeg

Hvorfor det? Jeg havde engang en lærer som i meget rosende ord, talte
positivt om den film, men jeg har aldrig selv set den...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Henning

Dato : 03-04-04 19:37

nusle wrote:
> [...]
>
> Hej,

> Nu har jeg set den (eller rettere, jeg har set den i bidder
> og med jævne tryk for "Forward"-knappen) - og jeg

Hvad er der i vejen med voldtægter af småpiger før de sprættes op,
fordi det er ufint at henrette jomfruer?

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 04-04-04 00:22

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad er der i vejen med voldtægter af småpiger før de sprættes op,
> fordi det er ufint at henrette jomfruer?

Intet (i f.eks. pornofilm *GF*).

Syntes den var enormt langtrukken, meget flad og uinteressant
mht. dialogerne - og med en handling der ikke rummede det
ringeste substans, og det er ikke særligt fedt, synes jeg, når det
skal forestille at være en "rigtig" film.

De sex-scener der var, var også aaaalt for pæne til min smag,
faktisk synes jeg ikke det er porno, ikke engang softporn

Men måske taler vi i virkeligheden om to forskellige film? Mon
der er lavet flere med det navn?

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 04-04-04 08:50

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<406f471d$0$518

> [...]
>
> De sex-scener der var, var også aaaalt for pæne til min smag,
> faktisk synes jeg ikke det er porno, ikke engang softporn

Her er en kvinde som laver sex film:

Sex uden lyst
Catherine Breillat, interesserer sig i sine film kun for sex. Tabuer
er hendes tema, og hun deler publikum i rasende fløje. Hendes film er
med til at runde NatFilm Festivalen af i aften.

»Anatomy of Hell«, der vises på NatFilm Festivalen i aften, har i
Frankrig udløst krigserklæringer af uhørt styrke. Filmens mand og
kvinde spilles af den underskønne, tidligere fotomodel Amira Casar og
pornostjernen Rocco Siffredi. I filmen er de navnløse, på væggen
kigger Jesus ned fra korset, og uden for huset, vi ikke ved, hvor er,
bruser havet. Kvinden, der i første scene forsøger selvmord ved at
skære i håndleddet med et barberblad, lader i de næste billeder
manden, der redder hende, komme i sin mund.
http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=425794/

Fra : Henning

Dato : 04-04-04 11:07

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Intet (i f.eks. pornofilm *GF*).

Du er ikke den slaks jomfru længere, men jeg vil da gerne
lege jomfruen og ridder Grum med dig *GF* tilbage

> De sex-scener der var, var også aaaalt for pæne til min smag,
> faktisk synes jeg ikke det er porno, ikke engang softporn
>
> Men måske taler vi i virkeligheden om to forskellige film? Mon
> der er lavet flere med det navn?

Nej det er sikkert den samme film, nu er der jo det i det, at mænds
seksuelle fantasier kan sættes i gang ved synet af en punkteret
damecykel, derfor kan "sexcenerne i f. eks. Caligula, være meget
stærkere end direkte lige på og hårdt pornofilm

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 04-04-04 11:27

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du er ikke den slaks jomfru længere, men jeg vil da gerne
> lege jomfruen og ridder Grum med dig *GF* tilbage

Så, så - unge mand, kan du så styre dine forårsfornemmelser *GGG*

> [...]
> damecykel, derfor kan "sexcenerne i f. eks. Caligula, være meget
> stærkere end direkte lige på og hårdt pornofilm

Ja, jeg syntes da at scenen, hvor han jager hånden op i
røven på den "forsmåede mand", hvis kommende kone
han lige har voldtaget er helt fin - men så skulle man jo
bare se det hele "rigtigt" *G*

Ellers var den for tam/kedelig til mig.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 05-04-04 01:04

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Så, så - unge mand, kan du så styre dine forårsfornemmelser *GGG*

Arh ;-(
Du lavede ellers det der i s/m samenhæng kaldes bestillings-
arbejde *G*

> Ja, jeg syntes da at scenen, hvor han jager hånden op i
> røven på den "forsmåede mand", hvis kommende kone
> han lige har voldtaget er helt fin - men så skulle man jo
> bare se det hele "rigtigt" *G*

Skal jeg finde nogle fistings klip til dig
Bortset fra det, kan jeg nu bedst selv lide at udføre fist-
fucking på kvinder og se det blive brugt på kvinder

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 05-04-04 09:56

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message news:<4070a273$0

> Skal jeg finde nogle fistings klip til dig
> Bortset fra det, kan jeg nu bedst selv lide at udføre fist-
> fucking på kvinder og se det blive brugt på kvinder

Ja, os mænd egner sig vist ikke rigtig til den slags :)

Fra : Henning

Dato : 05-04-04 14:25

Andropov wrote:
> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message

> Ja, os mænd egner sig vist ikke rigtig til den slags :)

Du har da både en mund og et røvhul *GGG*

Pas på Nusle eller andre af damerne ikke begynder at
udpensle fistfucking af mænd, eller hvor 1½ litters
colaflasker kan stikkes op *GGG*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 05-04-04 20:06

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du har da både en mund og et røvhul *GGG*

Netop - nu ikke være sådan en snerpe. Mænd har så
travlt med at kvinder bør være mere udadvendte i
deres seksualitet, og at de også gerne vil tages. Hvad
er da mere oplagt?

> Pas på Nusle eller andre af damerne ikke begynder at
> udpensle fistfucking af mænd, eller hvor 1½ litters
> colaflasker kan stikkes op *GGG*

Ja, pas I bare på *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : nusle

Dato : 05-04-04 10:29

> [...]

Hej,

> Arh ;-(
> Du lavede ellers det der i s/m samenhæng kaldes bestillings-

Guuuud, gjorde jeg det *GGG*

> Skal jeg finde nogle fistings klip til dig

Jeg har selv

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 05-04-04 18:23

Henning skrev:

> Jeg håber ikke lige at der er mange kvinder som tænder på den slags :)

>Tjah
>Jeg er bekendt med, at mindst 2 af de kvindelige skribenter, der
>jævnligt skriver i gruppen, da kunne finde stor nydelse i at sparke
>en ½1 litters colaflaske op i røven på på dig, under særlige
>omstændigheder, eller hejse dig op under loftet i en talje, fastgjort
>til dine genetalier, hvis du gav dig i deres magt *GGG*

Det lyder fandeme uhyggeligt du :)

Fra : Andropov

Dato : 05-04-04 20:28

Nusle skrev:

> [...]

>travlt med at kvinder bør være mere udadvendte i
>deres seksualitet, og at de også gerne vil tages. Hvad

Jeg går heller ikke ind for at fistfucke kvinder.
Men en kvinde som tager sig en ridetur ville ikke være dårligt :)

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 05-04-04 21:02

>Jeg går heller ikke ind for at fistfucke kvinder.

Har du prøvet det?? Hvis ikke, så ved du ikke, hvad du går glip af.
Det er frækt i højeste 'potens'

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Andropov

Dato : 05-04-04 15:11

Fra : Henning

Dato : 05-04-04 16:20

Andropov wrote:

> [...]

omstændigheder, eller hejse dig op under loftet i en talje, fastgjort
til dine genetalier, hvis du gav dig i deres magt *GGG*
( Nej det er ikke Nusle *G* )

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 05-04-04 21:20

Allan skrev:

>Jeg går heller ikke ind for at fistfucke kvinder.

>Har du prøvet det??
Nej, det tænder mig ikke. Men jeg skal dog ikke afvise at det kan
tænde nogen kvinder.

Fra : Henning

Dato : 03-04-04 19:23

Bo M Mogensen wrote:

> CALIGULA !!!

Er du da fra forstanden; din drønnert? *LOL*

Kig i de binaries nyhedsgrupper der findes et væld af pornoklip,
selv dyrker jeg lige for tiden plumper-sex ( Passer jo til min alder
*GGGG* )
Så vidt jeg husker er der en nyhedsgruppe, der hedder
alt.binaries.multimedia.erotica
hvor der er fortrisvis små klip af diverse porno-gengre, der kan du se om
der
er noget der tiltaler dig og så gå ud og købe nogle af de pågældende film

MVH
Henning

Fra : Jane

Dato : 03-04-04 20:45

wrote:

> [...]
>porno film er sgu nærmest lavet udelukkende til mænd, håber i forstår hvad

Må jeg foreslå erotiske tegneserier og tegnefilm.
De virker ihvertfald meget bedre for mig end pornofilm, som jeg har
svært ved at tænde på. Det tegnede virker mere poetisk og
fantasifuldt, og i den forstand foregår sex også mellem ørerne (måske
ligesom romantik?). Billederne i film er i en vis forstand mere
fastlåste end i det tegnede (og for så vidt også i det skrevne). Jeg
tror ikke at pornofilm i så høj grad appellerer til mange kvinders
fantasi og stemning.

Jeg har ofte læst erotiske tegneserier eller set erotiske tegnefilm
sammen med min forhenværende kæreste, og efterhånden som jeg blev mere
og mere tændt af det, endte det jo i sex.
Men det fordrer måske, at man i forvejen kan lide det tegnede.

Erotiske tegneserier/film er ikke så let tilgængelige.
Da jeg er til SM er det jo mest den slags, jeg er gået efter på
nettet.

Ellers har mange tegneserieforretninger også erotiske tegneserier, men
det koster selvfølgelig.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Jensen

Dato : 06-04-04 09:41

Jaamen vi mangler stadigt nogen godt bud på film til hygge sig til *S*

Knuuz

Fra : Henning

Dato : 07-04-04 05:15

Jensen wrote:
> Jaamen vi mangler stadigt nogen godt bud på film til hygge sig til *S*
>
> Knuuz

Hej skatter-pige

Du har jo ikke fortalt hvilken gengre du leder efter!
Du må jo melde ud med hvad der tænder dig, hvis nogen
skal kunne foreslå noget.

Tænder du på virkelig hard-core gagings film, hvor
kvinden er ved at blive kvalt af en pik, får blodsprængte
øjne, bliver gas-blå i hovedet af mangel på luft og
brækker sig i stride strømme, når pikken hamre forbi
brækcentret, ned i kvindens hals?

Tænder du på een kvinde og 4-5-10 store dejlige mænd,
der bare tilfredstiller kvinden i alle ender og kanter på
een gang?

Tænder du på bondage, sardisme/masochisme?

Eller sex med hunde, heste, zebraer, tapiere, æsler,
høns, eller aber?

Tænder du på urinsex?
Aføring?
Lesbisk?
Sorte mænd med gigant pikke og vaskebræt maver?

Eller tænder du på "håndværker på besøg-sex"?

Tænder du på sex i naturen?

Skal det være hard-core eller romantisk soft-core?

Tænder du på kvinde-bryster/bagdele?

Doggystyle?

Køkkenbordsex?

Nævn det og det findes *G*

Hvis du søge lidt pseudo-handling, så er der noget at
hente i firmaet: Private's film.
Lige så i nogle Max film.

Hvad skal en god pornofilm indeholde for du kan få noget
ud af den?

Ellers læs bogen: Fanny Hill sammen med din elskede

MVH
Henning