Ferie i Tyskland???
Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-04-01 18:13

jeg har klippet lidt fra den norske hundegruppe:

I Tyskland er der nu totalt forbud mod American Pitbull Terrier, American
Staffordshire
terrier, Staffordshire Bull Terrier og Bull Terrier samt alle mikser av
rasene. Forbudet omfatter : Salg,eksport,import og avl. Foreløpig straff er
satt til 2 års fengsel subsidiært 5000 dollar ved brudd på punktene. Når vi
så vet at noen stater har strengere regler enn dette (munnkurv,grønne flagg
på huset o.l) kan vi tenke oss hvor gøy det er å være hund og hundeeier i
Tyskland.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-04-01 20:11

"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> skrev :

> [...]
>rasene. Forbudet omfatter : Salg,eksport,import og avl. Foreløpig straff er
>satt til 2 års fengsel subsidiært 5000 dollar ved brudd på punktene.
^^^^^^

Dollar ? De er tossede de nordmænd

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Pia

Dato : 28-04-01 08:43

jeg var netop i gang med at spørge et par stykker her i gruppen, men kan jo
lige så godt kaste den ud til jer alle:

Hvad gør man egentlig, hvis man skal køre igennem Tyskland? Det er jo
nærmest uundgåeligt, hvis man skal videre nedover. Jeg leder efter en side
med samlet information over alle tyske stater, så man ikke skal lede by for
by. Jeg vil jo nødig risikere at få konfiskeret det lille pus på halvvejen,
fordi nogen synes han ligner en sort rottweiler.

Og hvad med mund&klov?

:Pia & Max

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-04-01 11:34

Jeg vil foreslå, at du henvender dig til den tyske ambassade, de må vide det

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats