Rust på træk
Fra : Per Rasmussen

Dato : 31-03-04 15:47

Vi var lige ude for at hente CV hjem fra vinterpladsen, hvor vi har haft
mange rigtig gode dage det sidste halve år. Men da jeg skulle montere
trækket viste det sig at kuglen var ræverød af rust, og når man nu er klar
til at køre er en times arbejde med smergellærred jo ikke lige det, der er
mest lyst til. Ja og så vidste jeg det jo godt prøvede det også sidste år,
posen, som trækket ligger i, har sin plads i reservehjulet og den havde
suget fugt, så deeeeet. Har lovet mig selv at, til næste vinter skal trækket
opbevares anderledes. Hvad gør jeg. Har lige fået nyt træk, (Det sidder fast
på min nye campingtrækker) .

Venlig hilsen
Per Rasmussen

Fra : Kim Krauch

Dato : 13-04-04 11:57

Kom olie eller fedt på kuglen og ned i en plasticpose. Luk posen med en
elastik.
Om foråret skal fedt/olie bare fjernes med noget alkohol af en slags, det
tager ikke mange minutter.

mvh Kim