MS Windows
briani 27239
Numlock on - windows98
Fra : Peter Jensen

Dato : 31-03-04 14:54

Kan jeg på en Windows98 sætte Numlock knappen on ved opstart, UDEN at skulle
ind i Bios ? Evt. noget med en linie i autoexec.bat eller config.sys ?

Fra : Niels Solskin

Dato : 31-03-04 17:06

> Kan jeg på en Windows98 sætte Numlock knappen on ved opstart, UDEN at skulle
> ind i Bios ? Evt. noget med en linie i autoexec.bat eller config.sys ?

Normalt er det noget du angiver i Bios, og så husker computeren det.

Bedste hilsner

Niels

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-03-04 17:14

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg på en Windows98 sætte Numlock knappen on ved opstart, Evt. noget
med en linie i autoexec.bat eller config.sys ?

Som første linie i config.sys :
NUMLOCK=ON

--
Ivan V. Klattrup