MS Windows
briani 27239
XP home Start af programmer
Fra : Rasmussen

Dato : 31-03-04 11:37

Hej!

efter at have slettet min gamle scanner i XP tilføj/fjern kommer xp med en
meddelse om at den ikke kan finde C:\scanner\tiwan16 hvert gang jeg starter
computeren hvordan får jeg den til at stoppe med det ?

MVH Per R

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 31-03-04 12:14

"Rasmussen" <pr@run.com> wrote in message
> [...]
starter
> computeren hvordan får jeg den til at stoppe med det ?

Prøv at åbne RUN menuen og skrive MSCONFIG
Vælg det sidste faneblad: Startup

Vil den starte noget Scanner software?
I så fald fjern krydset ud fra dette og genstart din PC.
/Jens

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 31-03-04 12:49

Rasmussen skrev i en meddelelse:
> [...]
> med en meddelse om at den ikke kan finde C:\scanner\tiwan16 hvert
> gang jeg starter computeren hvordan får jeg den til at stoppe med det
Prøv at rense din registerings database evt. med RegClean[1]. Det tror
jeg kan afhjælpe dit problem.

[1] url:http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-881470.html?tag=lst-0-1
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-03-04 14:46

Torben Greve Otzen skrev:

> Prøv at rense din registerings database evt. med RegClean[1]. Det tror
> jeg kan afhjælpe dit problem.

....da jeg for første (og sidste ) gang brugte RegClean på min XP,
fór alle åbne vinduer - på nær OE - ned i proceslinien, hver gang jeg
loggede på (med mit modem)...

....der skulle en formatering til, før den holdt op med dét stunt...
Hans