Ringetoner til Siemens S40 Hvor ???
Fra : "=>Jobbe

Dato : 27-04-01 17:23

Hejsa

Jeg har lige anskaffet mig en Siemens S40, og kunne godt tænke mig nogle nye
ringetoner. De sider jeg har fundet viser ikke hvordan man komponerer en
ringetone til lige præcis denne model. Kan man ikke få en ringetone over SMS
??? Ydermere har jeg Telmore abb. og ville gerne vide hvornår man kan hente
logoer mm. over Telmore numrene ??????

Mvh. Joakim

Fra : Aalborg

Dato : 29-04-01 08:44

"=>Jobbe<=" <nietzscheNospam@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har lige anskaffet mig en Siemens S40, og kunne godt tænke mig nogle
nye
> ringetoner.
> Mvh. Joakim

Hejsa.

Kig i news:dk.binaer under 'Ringetoner til Siemens S40'

Hilsen

Henrik, Aalborg

Fra : Aalborg

Dato : 29-04-01 08:49

"Aalborg" <_fjern_hstaffe@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nye
> >

> Hejsa.
>
> Kig i news:dk.binaer under 'Ringetoner til Siemens S40'

Nå, jeg kunne ikke uploade til news:dk.binaer på TDC's test-server, men send
mig en mail, hvis du vil have dem tilsendt. ( hstaffe@bigfoot.com ).

Hilsen

Henrik, Aalborg

Fra : stichelbout