Metallica gået i opløsning?!?
Fra : Michael Vittrup

Dato : 31-03-04 08:26

Fra : BettinaP

Dato : 31-03-04 08:34

"Michael Vittrup" <vittrup@ima.auc.dk> wrote in message
news:Pine.GSO.4.21.0403310925360.12428-100000@dumbo.servers.ima.auc.dk...

> Hvad er nu DET for noget med at Metallica er gået i opløsning?!? No'en der
> ved mere?
>

> // Michael

pyhha, det var et dårligt forsøg på en for tidlig aprilsnar

der blev jeg godt nok lige urolig et øjeblik

BettinaP

Fra : Peter B. Juul

Dato : 31-03-04 08:33

Michael Vittrup <vittrup@ima.auc.dk> writes:

> Hvad er nu DET for noget med at Metallica er gået i opløsning?!? No'en der
> ved mere?

Hvor har du det fra?

Google News har ikke noget om det. Faktisk er der meget nylige
koncertanmeldelser.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-03-04 08:58

Michael Vittrup wrote:
> Hvad er nu DET for noget med at Metallica er gået i opløsning?!? No'en der
> ved mere?

Heheh, jeg gættede fidusen lige da de sagde det. Jeg tænkte "hov! det er
en aprilsnar! nå nej... det først d. 1. i morgen. Men så må det være en
prematur aprilsnar...".

/David

Fra : BettinaP

Dato : 31-03-04 09:25

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Heheh, jeg gættede fidusen lige da de sagde det. Jeg tænkte "hov! det er
> en aprilsnar! nå nej... det først d. 1. i morgen. Men så må det være en
> prematur aprilsnar...".

ja jeg hørte så ikke lige da de læste pressemeddelelsen op...en kollega kom
styrtende for at fortælle "nyheden"
Hvis jeg nu havde hørt den ku det godt være til at regne ud
"deres talmand DayBeforApril udtaler...."
tsktsk.

Fra : Michael Vittrup

Dato : 01-04-04 07:02

Fra : TDJ

Dato : 31-03-04 14:01

"Michael Vittrup"

> Hvad er nu DET for noget med at Metallica er gået i opløsning?!? No'en der
> ved mere?

Øv, en aprilsnar...
Nu sad jeg ellers lige og blev glad ved tanken om aldrig at skulle høre det
lort igen.

-TDJ

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 15:04

> Øv, en aprilsnar...
> Nu sad jeg ellers lige og blev glad ved tanken om aldrig at skulle høre
det
> lort igen.

Helt enig. Jeg hørte det godt i radioen i formiddags. Jeg sendte osse fluks
en mail til programværten, hvori jeg udtrykte min harme over udmeldingen, at
det var en tidlig Aprilsnar.

Sådan noget skal man ikke spøge med. Hvis de havde ventet et kvarter mere
med at sige at det var en joke, havde jeg nået at stille en lille gadefest
på benene.

Mvh
Jan

Fra : Georg